"Er du gravid?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. december 2012

Papillon

"Er du gravid?" - den har jeg fået de sidste to dage, i går af en nær veninde og i dag af min kæreste, simpelthen fordi min appetit er i stil med et monster lige for tiden!

Har slet ikke selv tænkt på, at muligheden måske var der, og tør egentlig ikke håbe/tro på det. Mon ikke jeg bare har fået et helt almindeligt uhormonelt ædeflip?
Det er vel heller ikke så normalt symptom helt tidligt i graviditeten - eller hvad?

Glædelig 1. søndag i advent 
Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

banana3

Kitkat92 skriver:

"Er du gravid?" - den har jeg fået de sidste to dage, i går af en nær veninde og i dag af min kæreste, simpelthen fordi min appetit er i stil med et monster lige for tiden!

Har slet ikke selv tænkt på, at muligheden måske var der, og tør egentlig ikke håbe/tro på det. Mon ikke jeg bare har fået et helt almindeligt uhormonelt ædeflip?
Det er vel heller ikke så normalt symptom helt tidligt i graviditeten - eller hvad?

Glædelig 1. søndag i advent 
Julie

uuuhh spændene, jeg krydser for at du er

Anmeld

2. december 2012

4kløver

Håber da det er derfor..
Jeg får tit æde flip lige før mens..

Anmeld

2. december 2012

B&J

jamen jeg håber da du er det kunne da være vidunderligt

Anmeld

2. december 2012

Papillon

Tak

Nu må vi se, måske er det bare pga. mens, som jeg forventer om nolge dage. Plejer bare ikke at opleve ændringer i appetitten i forbindelse med min cyklus.

Min kæreste har klart udmeldt, at det ville være den bedste julegave, hvis nu...

Anmeld

2. december 2012

Mullepilige

jeg spiset mere ind jeg plege der jeg bliv gravid og hade det samme som dig så prøv tag en test når du alden hvis du vil give overraskle til din kæreste hvis du er og ønsker det

Anmeld

3. december 2012

Papillon

Efter mit ekstremt svingende humør i dag, håber jeg virkelig, at det er graviditetshormoner! Det er helt pinligt så forfærdeligt, jeg har opført mig 

I går tog kæresten lidt på mine bryster (undskyld den intime detalje), hvor jeg, uden at tænke over det, fik sagt: "Lad være, det gør lidt ondt". Er øm ude i siden af brystet, men det er ikke spændt eller ømt ellers - nogen erfaringer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.