skal jeg søge egen læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.391 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. december 2012

debbie19

Hej piger. vil lige høre hvad i ville gøre.

jeg fik den hpv vaccine eller hvad den hedder den 13 november. jeg var meget øm og hævet i nogle dage der hvor de havde stukket. men i nat begyndte det at gøre ondt der igen og der er kommet en ordnlig bule den er faktisk hår. det er meget ømt og undre mig over det kommer nu for det har ikke gjordt ondt siden den 15-16 november? ville i også søge egen læge imorgen vis det ikke er væk? det er ret tydelig da min kæreste kunne se den buled en del... har googlet men kan ikke finde ud af om det er normalt så lang tid efter. undskyld vis det står rodet men skriver fra mobil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

tankai

debbie19 skriver:

jeg fik den hpv vaccine eller hvad den hedder den 13 november. jeg var meget øm og hævet i nogle dage der hvor de havde stukket. men i nat begyndte det at gøre ondt der igen og der er kommet en ordnlig bule den er faktisk hår. det er meget ømt og undre mig over det kommer nu for det har ikke gjordt ondt siden den 15-16 november? ville i også søge egen læge imorgen vis det ikke er væk? det er ret tydelig da min kæreste kunne se den buled en del... har googlet men kan ikke finde ud af om det er normalt så lang tid efter. undskyld vis det står rodet men skriver fra mobil

Der gik også noget tid, før jeg fik en "knude", hvor de havde stukket.. Der gik 14 dage, og så gik den væk igen.. 

Tror ikke du har noget at være nervøs for..

Anmeld

2. december 2012

tankai

debbie19 skriver:

Der gik også noget tid, før jeg fik en "knude", hvor de havde stukket.. Der gik 14 dage, og så gik den væk igen.. 

Tror ikke du har noget at være nervøs for..

Anmeld

2. december 2012

tumle

Jeg fik også en øm "knude" efter min anden vaccine, den gik væk igen efter jeg havde masseret den hver dag igennem en uges tid.

Anmeld

2. december 2012

debbie19

tumle skriver:

Jeg fik også en øm "knude" efter min anden vaccine, den gik væk igen efter jeg havde masseret den hver dag igennem en uges tid.

også efter så lang tid? den er jo først dukket op nu og armen er dobbel så stor som den plejre?

Anmeld

2. december 2012

tumle

debbie19 skriver:

også efter så lang tid? den er jo først dukket op nu og armen er dobbel så stor som den plejre?

Jeg fik den ca. en uge efter injektionen. At din arm er dobbelt så stor som den plejer lyder voldsomt, så stor blev min ikke.

Rent personligt tror jeg det er noget der skal gå i sig selv igen, men er du meget bekymret synes jeg du skal kontakte lægen og forhøre dig for en sikkerheds skyld.

Håber at det snart bliver bedre for dig.  

Anmeld

5. december 2012

Miss-86

debbie19 skriver:

Jeg fik min første HPV vaccine sidste onsdag og er stadig øm og igår mærkede jeg en hård bule, så vil tro det er meget normalt, da jeg har hørt det fra flere..

Anmeld

5. december 2012

debbie19

VAR VED LÆGE OG FIK AFVIDE AT DET ALSÅ IKKE ER NORMALT. vis det ikke bliver bedre inden for en uge s tid skulle jeg komme igen

Anmeld

5. december 2012

morethanperfect

Min søster fik den også .. Blir da helt bekymret nu 

Anmeld

5. december 2012

debbie19

morethanperfect skriver:

Min søster fik den også .. Blir da helt bekymret nu 

hun sagde det ikke var normalt.men heller ikke farligt men det skal undersøges vis det ikke bliver bedre da den er meget tyk og en hård bule og bare det at havde trøje og jakke på er ømt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.