julehygge :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2012

Mamalou

Måske skal du tage dine børn med på råd, hvis ikke du har gjort det. De har jo efterhånden en alder, hvor de kan (og vil) være medbestemmende, så det er måske bare at vende den om og spørge hvad de har lyst til. Du kan også bare gå i gang med klip og klistre, hvis det er dét du har på programmet, mon ikke børnene kommer af sig selv så? 

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

tak for dit svar. mig og manden sad også at snakket om igår, at det måske er fordi de ikke er vant til at jeg rigtig har overskud til det normalt.

men efter dit indlæg + de andres kan jeg godt se at jeg nok prøver at presse noget ned over hovedet på dem. uden det er meningen.
jeg havde faktisk bare tænkt at jeg ville hygge lidt med dem. men nu vil vi spise lidt mad også vil vi gå ud og lege lidt også vil jeg give dem nogen ting de kan vælge imellem som vi kan lave senere

Det lyder som en god ide  

Jg håber i får en god og hyggelig dag ! 

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

God ide

Du kan evt købe noget spraylim og glimmer eller sådan noget, så de kan blive dekoreret

jeg vil lige oplyse at dagen i går endte hyggeligt alligevel

vi gik en tur på legepladsen og så valgte børnen at de ville lave havregryns kugler så det gjorde vi bagefter. om aftten lavede vi hule hvor vi fik læst halvdelen af første afsnit (det er på 8 sider) og stoppede da jeg kunne mærke at de ikke gad mere

det med spraylim og glimmer vil jeg huske for satser stadig på at lave det en anden dag

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Det lyder som en god ide  

Jg håber i får en god og hyggelig dag ! 

vi gik en tur på legepladsen og så valgte børnen at de ville lave havregryns kugler så det gjorde vi bagefter. om aften lavede vi hule hvor vi fik læst halvdelen af første afsnit (det er på 8 sider) og stoppede da jeg kunne mærke at de ikke gad mere

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Måske skal du tage dine børn med på råd, hvis ikke du har gjort det. De har jo efterhånden en alder, hvor de kan (og vil) være medbestemmende, så det er måske bare at vende den om og spørge hvad de har lyst til. Du kan også bare gå i gang med klip og klistre, hvis det er dét du har på programmet, mon ikke børnene kommer af sig selv så? 

Vh. Louise

jeg endte også med at tage dem med på råd.
og de ville gerne laver havregrynskugler så det gjorde vi efter vi havde været på legepladsen

havde ikke lige været ops på at de efter hånden er så storer at de ikke lige gider det som jeg syntes da det er et stykke tid siden jeg har sæt noget i gang på den måde (pga deppression og mangle overskud) ellers har det været at spille spil nå de og sådan nogen ting da de godt ville eller bage lidt osv

men dagen igår endte hyggeligt og jeg vil selvfølgelig huske det til næste weekend så det ikke ender sådan igen

Anmeld

3. december 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

vi gik en tur på legepladsen og så valgte børnen at de ville lave havregryns kugler så det gjorde vi bagefter. om aften lavede vi hule hvor vi fik læst halvdelen af første afsnit (det er på 8 sider) og stoppede da jeg kunne mærke at de ikke gad mere

Lyder godt ! Er glad for at dagen gik godt og at i fandt ud af det 

Anmeld

3. december 2012

Mamalou

Anonym skriver:

jeg endte også med at tage dem med på råd.
og de ville gerne laver havregrynskugler så det gjorde vi efter vi havde været på legepladsen

havde ikke lige været ops på at de efter hånden er så storer at de ikke lige gider det som jeg syntes da det er et stykke tid siden jeg har sæt noget i gang på den måde (pga deppression og mangle overskud) ellers har det været at spille spil nå de og sådan nogen ting da de godt ville eller bage lidt osv

men dagen igår endte hyggeligt og jeg vil selvfølgelig huske det til næste weekend så det ikke ender sådan igen

Der kan man bare se

Måske skal børnene også lige vænne sig til, at mor har overskud og man kan forvente lidt mere af dig igen. Håber det giver menig? 

Vh. Louise 

Anmeld

3. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

vi gik en tur på legepladsen og så valgte børnen at de ville lave havregryns kugler så det gjorde vi bagefter. om aftten lavede vi hule hvor vi fik læst halvdelen af første afsnit (det er på 8 sider) og stoppede da jeg kunne mærke at de ikke gad mere

det med spraylim og glimmer vil jeg huske for satser stadig på at lave det en anden dag

Det lyder da som en rigtig dejlig dag! Fantastisk! Og sikke en god ide med hulen, så bliver det da også bare ekstra hyggeligt

Er glad for at høre, at fik vendt dagen til en god dag!

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Der kan man bare se

Måske skal børnene også lige vænne sig til, at mor har overskud og man kan forvente lidt mere af dig igen. Håber det giver menig? 

Vh. Louise 

det giver mening det skal de helt klart lige vænne sig til de er jo mest vant til at det er far der er på banen

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det lyder da som en rigtig dejlig dag! Fantastisk! Og sikke en god ide med hulen, så bliver det da også bare ekstra hyggeligt

Er glad for at høre, at fik vendt dagen til en god dag!

ja det er det og de ville også kun hører bogen fordi jeg nævnte at vi kunne lave hule imens så det vil jeg helt klart prøve igen i aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.