Kender i det hvor man ønsker og ønsker men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. december 2012

ditski

Godt ved det bare er i ens hovede

Jeg har endo og det er svært for mig at blive gravid. Jeg/vi har forsøgt i en del tid nu uden held men alligevel hvergang mens er ved st være op over så tæller jeg nærmest minuttet for hvor længe jeg er gået over tid, for sæt nu det lykkes denne gang. Og mens komme altid alligevel
Jeg har fået beske på at tage minipiller 3 mdr i træk pga endo så det er jeg lige startet på, her i sidste uge. Jeg skulle have min mens den 29-30 men har stadig ikke set den. Jeg startede på minipiller tirsdag da det var lidt blod, mener nemlig man skal starte på første mens dag.

Nu tænker jeg så igen...Hmm 2 dage over tid...hmm og ingen mens smerter, jeg plejer at ligge vandret med smerter så voldsomme at jeg slet ikke kan eksistere men der er intet. Det er en hel fornøjelse, men det er nok de dumme minipiller som hjælper mig af med smerterne. Og forsinker mens så mit hovede tror det er en lille chance for en bette blip derinde.

Kan alle have en dejlig dag i sneen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

tarkoflen

Godt du har fået noget til at slå endoen tilbage for en stund, og det er ikke for at tage modet fra dig, men jeg tror at det er minipillerne, der gør at du ikke har smerter og ikke har fået mens!

Jeg håber du får tre måneder uden smerter og l så er klar igen

Anmeld

2. december 2012

ditski

tarkoflen skriver:

Godt du har fået noget til at slå endoen tilbage for en stund, og det er ikke for at tage modet fra dig, men jeg tror at det er minipillerne, der gør at du ikke har smerter og ikke har fået mens!

Jeg håber du får tre måneder uden smerter og l så er klar igen

Det er det helt sikkert også men en lille del af hjernen tror ikke på mig.
Det er dog helt utroligt hvad få dage med minipiller kan gøre, det er dejligt at være smerte fri, eller sådan næsten for det er ikke helt væk desværre.

Anmeld

2. december 2012

tarkoflen

ditski skriver:

Det er det helt sikkert også men en lille del af hjernen tror ikke på mig.
Det er dog helt utroligt hvad få dage med minipiller kan gøre, det er dejligt at være smerte fri, eller sådan næsten for det er ikke helt væk desværre.

Dejligt at du er næsten smerterfri! Håber det holder ved!

Anmeld

2. december 2012

ditski

tarkoflen skriver:

Dejligt at du er næsten smerterfri! Håber det holder ved!

Ja det er rart og en stor forandring. Så er det bare humøret der mangler men det kommer nok også.

Fik bare afvide at minipiller ikke stoppede ens cyklus, men tænker det næste. Ikke kan passe det er jo hormoner man får ind i kroppen.

Anmeld

2. december 2012

tarkoflen

ditski skriver:

Ja det er rart og en stor forandring. Så er det bare humøret der mangler men det kommer nok også.

Fik bare afvide at minipiller ikke stoppede ens cyklus, men tænker det næste. Ikke kan passe det er jo hormoner man får ind i kroppen.

Jeg tror heller ikke det ændre cyklus, med mindre du som mig, skal tage dem ud i en køre uden pauser

Men den springer nok den første mens over, da du lige er startet...

Håber humøret stiger, i takt med at smerterne falder! Og hvem ved, måske skal der bare lidt ro på endoen og så kan det lade sig gøre

Anmeld

2. december 2012

ditski

tarkoflen skriver:

Jeg tror heller ikke det ændre cyklus, med mindre du som mig, skal tage dem ud i en køre uden pauser

Men den springer nok den første mens over, da du lige er startet...

Håber humøret stiger, i takt med at smerterne falder! Og hvem ved, måske skal der bare lidt ro på endoen og så kan det lade sig gøre

Jeg skal også tage dem i en hel smøre uden stop, det er nok for at holde endoen nede.
Tak du er rigtig sød, det er rart med lidt støtte

Håber du har det dejligt

Anmeld

2. december 2012

tarkoflen

ditski skriver:

Jeg skal også tage dem i en hel smøre uden stop, det er nok for at holde endoen nede.
Tak du er rigtig sød, det er rart med lidt støtte

Håber du har det dejligt

Det gjorde også jeg med p-piller og det hjalp mod smerterne

Støtte og opbakning kan du altid få herfra

Anmeld

4. december 2012

ditski

tarkoflen skriver:

Det gjorde også jeg med p-piller og det hjalp mod smerterne

Støtte og opbakning kan du altid få herfra

Takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.