Første mens. efter SA/MA ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. december 2012

pcoramt

Hej d'damer..

Jeg havde en MA (missed abortion) d.17/11 og vi kan slet ikke vente med at blive gravide igen.. Hvor lang tid gik der før I fik alm. Mens igen? Altså den første efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

ekebiv

pcoramt skriver:

Hej d'damer..

Jeg havde en MA (missed abortion) d.17/11 og vi kan slet ikke vente med at blive gravide igen.. Hvor lang tid gik der før I fik alm. Mens igen? Altså den første efter?

Jeg havde en MA d 6.dec og fik første mens d. 15. januar :-)

Anmeld

2. december 2012

LinLin

pcoramt skriver:

Hej d'damer..

Fik den ikke - stod med ny positiv test fem uger efter

Anmeld

2. december 2012

Disarobi

der gik 28 dage, fuldstændig som hvis aborten havde været en almindelig menstruation!!!

Anmeld

2. december 2012

FruK

DAs mor skriver:

Fik den ikke - stod med ny positiv test fem uger efter

Ditto - testede dog først efter 6 uger... Troede det ville være spild af tests. 

Anmeld

2. december 2012

LinLin

FruK skriver:

Ditto - testede dog først efter 6 uger... Troede det ville være spild af tests. 

Jeg havde testet fire dage inden fordi det var nytår, så jeg ville jo ikke drikke hvis jeg var gravid. Den var negativ den dag, men jeg var jo så altså gravid alligevel....

Anmeld

3. december 2012

pcoramt

Tak for jeres svar vi krydser fingre for at den kommer d.15 december (eller allerhelst ikke kommer!)

Anmeld

5. december 2012

Guldet

Krydsere fingere for at den blir væk! Har du har tjekjet med ælteste, for at vide om du har haft æl ?

Anmeld

5. december 2012

pcoramt

Mor- til pige skriver:

Krydsere fingere for at den blir væk! Har du har tjekjet med ælteste, for at vide om du har haft æl ?

Nej ikke i nu.. Lørdag d.24/11 var mit hcg tal på 70 og ved ikke hvor hurtigt det falder.. Og er bange for falsk test :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.