må han have venner og familie med til samvær?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.331 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. december 2012

Anonym trådstarter

Min søns far ser vores søn toi timer om om ugen, hvor han henter ham i vuggestuen og afleverer ham igen. Han har haft samvær på denne måde 4 gange. Jeg er bekendt med at han har haft andre med til samværet 2 gange - mennesker som er fuldatændig fremmede for vores søn. Hans far og ham har ikke set hinanden ti mdr inden samvær så hans far er også stadig lidr fremmed. Jeg har fuld forældermyndighed. Jeg synes det er voldsomt for vores søn at han skal forholde sig til nye mennesker hver gang han ser sin far som han heller ikke kender så godt. Må han overhoved tage nogen med hvis det ikke er en del af aftalen?

Argh hvor er det svært med dele børn. Forstår godt hans familie vil se vores søn men synes jo bare de burde lære hinanden at kende først.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Min søns far ser vores søn toi timer om om ugen, hvor han henter ham i vuggestuen og afleverer ham igen. Han har haft samvær på denne måde 4 gange. Jeg er bekendt med at han har haft andre med til samværet 2 gange - mennesker som er fuldatændig fremmede for vores søn. Hans far og ham har ikke set hinanden ti mdr inden samvær så hans far er også stadig lidr fremmed. Jeg har fuld forældermyndighed. Jeg synes det er voldsomt for vores søn at han skal forholde sig til nye mennesker hver gang han ser sin far som han heller ikke kender så godt. Må han overhoved tage nogen med hvis det ikke er en del af aftalen?

Argh hvor er det svært med dele børn. Forstår godt hans familie vil se vores søn men synes jo bare de burde lære hinanden at kende først.

Jeg ved ikke om der står noget i en eller anden lov om det men jeg syns ikke du kan blande dig i det - som du selv skriver skal hans familie og venner jo også have lov at lære jeres barn og kende og du er jo ikke sammen med dem så du ved jo ikke hvormeget de er "på" i forhold til faren

Anmeld

2. december 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Med mindre det kan påvises af fagfolk, at han foretager sig noget, der er skadeligt for jeres barn, så må han gøre, som det passer ham. 

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

Okay.

Jeg synes bare, at kunne mærke en reaktion herhjemme. Kan ikke sige at det er samværet, men det er det eneste nye der er sket jo. Jeg må prøve at tale med ham om det, selvom vores kommunikation ikke er imponerende god.

Anmeld

2. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg synes ikke det er noget du kan blande dig i. Hvordan skal hans familie lære jeres barn at kende ellers?

Men ring til statsforvaltningen og spørge om det er noget du må blande dig i.

Anmeld

2. december 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvordan skal han lære og kende dem hvis han ikke må se dem ? Møde dem. Jeg synes ikke du skal ligge  så meget i det min 2 årig søn kan godt rumme mange mennesker en gang imellem. Som du siger så sker det ikke for ofte. 

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg synes ikke det er noget du kan blande dig i. Hvordan skal hans familie lære jeres barn at kende ellers?

Men ring til statsforvaltningen og spørge om det er noget du må blande dig i.

Jeg har intet problem i at hans familie kommer med. Jeg synes jo bare de burde vente lidt. Jeg synes at jeg kan mærke en reaktion på min søn, som har haft et ret hektisk liv indtil videre. Meget flytning, da vi har boet på krisecenter og sådan. :/ Det er bare derfor at jeg spekulerer over det.

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Hvordan skal han lære og kende dem hvis han ikke må se dem ? Møde dem. Jeg synes ikke du skal ligge  så meget i det min 2 årig søn kan godt rumme mange mennesker en gang imellem. Som du siger så sker det ikke for ofte. 

Han må hjertens gerne se dem og møde dem. Synes bare han burde lære sin far at kende først. Hmm... synes at kunne mærke en reaktion på samværet herhjemme, og jeg er nok bare lidt ekstra obs fordi vi har flyttet meget fordi vi har boet på krisecenter og sådan..

Anmeld

2. december 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Han må hjertens gerne se dem og møde dem. Synes bare han burde lære sin far at kende først. Hmm... synes at kunne mærke en reaktion på samværet herhjemme, og jeg er nok bare lidt ekstra obs fordi vi har flyttet meget fordi vi har boet på krisecenter og sådan..

Du er en god mor. En løve mor og det er godt at du stopper op og reagere. Men lad ham gøre som han vil det er kun et par timer hver anden weekend? Han vil nok blive tøse fornærmet hvis du nævner det overfor ham 

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Du er en god mor. En løve mor og det er godt at du stopper op og reagere. Men lad ham gøre som han vil det er kun et par timer hver anden weekend? Han vil nok blive tøse fornærmet hvis du nævner det overfor ham 

Tak

Ja to timer en gang om ugen. Du har nok ret, man vil jo bare gøre det allerbedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.