hjælp er tør for ider :( barn 1, 5 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2012

betina23

Hey
Jeg er lidt tør for ideer til julegaver til min Pii da min mor og får har været søde og købe fuRreal hesten jeg ville ha givet hende og nu ved jeg ikk hva jeg skal købevtil hende.. hun er en selvstændig person som er lidt langt fremme. Hun har meget men leger ik med det. Og sys derfor det er svært at finde noget der passer hende

Nogen der har nogle ideer eller vil røbe hva de køber til deres barn på de 1, 5 år
Mvh Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

MortilElias2010

betina23 skriver:

Hey
Jeg er lidt tør for ideer til julegaver til min Pii da min mor og får har været søde og købe fuRreal hesten jeg ville ha givet hende og nu ved jeg ikk hva jeg skal købevtil hende.. hun er en selvstændig person som er lidt langt fremme. Hun har meget men leger ik med det. Og sys derfor det er svært at finde noget der passer hende

Nogen der har nogle ideer eller vil røbe hva de køber til deres barn på de 1, 5 år
Mvh Betina

Overvejet at sortere ud af al hendes legetøj som hun alligevel ikke leger med og donere til Glæd Børnene, som så sørger for at det brugte legetøj bliver til pakkekalender og julegaver til familier med børn som ikke har råd til at give dem en jul som de fleste af os kender? 

Jeg donere nemlig selv og de er givet godt ud - I know, off topic 

Anmeld

2. december 2012

Nessie

Hvis hun er lidt langt fremme, kunne det måske være en idé at give hende noget legetøj / bøger el. lignende hvor hun lærer noget?

Der er f.eks. bøger og CD'er med Hr. Skæg, hvor de små lærer om bogstaver og tal. Sigurd Barret har også lavet en bog om bogstaver.

Ellers kan man også få forskellige små computere. Jeg har lige set en kanin i en reklame som skulle være rimelig virkelighedstro, men den minder måske for meget om hesten?

Noget dukkehus-agtigt, Lego Duplo eller dukker?

Anmeld

2. december 2012

betina23

Nessie skriver:

Hvis hun er lidt langt fremme, kunne det måske være en idé at give hende noget legetøj / bøger el. lignende hvor hun lærer noget?

Der er f.eks. bøger og CD'er med Hr. Skæg, hvor de små lærer om bogstaver og tal. Sigurd Barret har også lavet en bog om bogstaver.

Ellers kan man også få forskellige små computere. Jeg har lige set en kanin i en reklame som skulle være rimelig virkelighedstro, men den minder måske for meget om hesten?

Noget dukkehus-agtigt, Lego Duplo eller dukker?

Var nede og høre om kaninen den tror jeg vi vælger den er meget sød

Anmeld

2. december 2012

betina23

MortilElias2010 skriver:

Overvejet at sortere ud af al hendes legetøj som hun alligevel ikke leger med og donere til Glæd Børnene, som så sørger for at det brugte legetøj bliver til pakkekalender og julegaver til familier med børn som ikke har råd til at give dem en jul som de fleste af os kender? 

Jeg donere nemlig selv og de er givet godt ud - I know, off topic 

Har en masse der har børn omkring mig dem giver jeg til

Anmeld

2. december 2012

Nessie

betina23 skriver:

Var nede og høre om kaninen den tror jeg vi vælger den er meget sød

Den så også sød ud, håber hun bliver glad for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.