Er jeg en dårlig mor hvis jeg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. december 2012

Sabsy

Er jeg en dårlig mor hvis jeg tænker på min søn og hans behov for slik i forhold til mit?...

Tænker lidt at Benjamin ikke skal have så meget usundt og da en Haribo slikkalender har 24 låger og han allerede har fået ÉN slik, ville jeg så være en dårlig forældre hvis spiste resten og erstattede slikken med små poser frugt og grøntsager?.. Griiiiiiiiiiner!...

Min kærestes reaktion var: "Det er derfor jeg elsker dig så højt!" Kun jeg kan komme med sådanne kommentarer...

OG JEG KUNNE SELVFØLGELIG ALDRIG FINDE PÅ DET!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Nettemor

Haha kunne ellers godt lige have set et halv stort barns reaktion på det

Anmeld

1. december 2012

Eliza

Muhaha  Hvis du alligevel gør det, gider du så filme?? 

Anmeld

1. december 2012

FruK

Overhovedet ikke - du ville jo gøre det for hans skyld ikke?! 

Da jeg boede alene med min søn spiste jeg nogle gange hans pålægschokolade direkte fra pakken, når han var kommet i seng. Ikke fordi jeg var desperat chokoladesulten og ikke kunne gå på tanken når han sov - men for at skåne ham for alt det sukker! 

Anmeld

1. december 2012

Sabsy

FruK skriver:

Overhovedet ikke - du ville jo gøre det for hans skyld ikke?! 

Da jeg boede alene med min søn spiste jeg nogle gange hans pålægschokolade direkte fra pakken, når han var kommet i seng. Ikke fordi jeg var desperat chokoladesulten og ikke kunne gå på tanken når han sov - men for at skåne ham for alt det sukker! 

Ja præcis, kun for hans skyld.. Haha

Anmeld

2. december 2012

Karina84

Altså min søn på næsten 21mdr. har fået en smarties julekalender af mormor, og her har vi snakket om at han måske får en hveranden/tredje dag eller sådan noget

Han forstår det alligevel ikke, og vi tænker om han så vil tro at nu skal vi hver dag ha chokolade og hvad så d.25 - der er det hele slut

Samtidig tænker jeg også at han måske ikke kan forstå at han ikke må åbne alle lågerne nu...

Så tja, vi er ikke sukker forskrækkede og han skal nok få så rigeligt her i december, så vi tror vi deler den lidt

Anmeld

2. december 2012

Sabsy

Karina84 skriver:

Altså min søn på næsten 21mdr. har fået en smarties julekalender af mormor, og her har vi snakket om at han måske får en hveranden/tredje dag eller sådan noget

Han forstår det alligevel ikke, og vi tænker om han så vil tro at nu skal vi hver dag ha chokolade og hvad så d.25 - der er det hele slut

Samtidig tænker jeg også at han måske ikke kan forstå at han ikke må åbne alle lågerne nu...

Så tja, vi er ikke sukker forskrækkede og han skal nok få så rigeligt her i december, så vi tror vi deler den lidt

Ja den har jeg også tænkt på, Benjamin er 2 1/2 år og her kommer Julemanden hver nat med gave til sokken.. Tænker hvad fanden man så gør d 25/12 men han virker til at forstå, at Julemanden sover meget med alle de børn han skal besøge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.