Julekalender på DR1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. december 2012

MortilElias2010

.. er det bare mig - eller er der reelt ikke julekalender på DR1 mere? Studsede over aftenens program. Det er måske blevet flyttet til Ramasjang eller des lige?  

Det er ikke nødvendigvis fordi vi skal se den herhjemme. Ville bare se hvilken de sendte, jeg håbede lidt på at det var en af de go'e gammeldaws af slagsen.. nostalgi - og når den så slet ikke er at finde på selve DR1.. det er jo dér, jeg har været vant til at se den hele min barndom..

Tiderne skifter godt nok gør de..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Gittemor09

MortilElias2010 skriver:

.. er det bare mig - eller er der reelt ikke julekalender på DR1 mere? Studsede over aftenens program. Det er måske blevet flyttet til Ramasjang eller des lige?  

Det er ikke nødvendigvis fordi vi skal se den herhjemme. Ville bare se hvilken de sendte, jeg håbede lidt på at det var en af de go'e gammeldaws af slagsen.. nostalgi - og når den så slet ikke er at finde på selve DR1.. det er jo dér, jeg har været vant til at se den hele min barndom..

det er flyttet til ramasjang... der er bamses julerejse nu

Anmeld

1. december 2012

MortilElias2010

Gittemor09 skriver:

det er flyttet til ramasjang... der er bamses julerejse nu

Så må jeg lige skynde mig ned til min søn, den kan han godt lide  Tak for det

Anmeld

1. december 2012

Stumpen

Jo kl 19.30 kommer der julestjerner... Men det er også en familijulekalender som på 2'eren...

Anmeld

1. december 2012

Gittemor09

MortilElias2010 skriver:

Så må jeg lige skynde mig ned til min søn, den kan han godt lide  Tak for det

den kommer fra 17.35 mener jeg det er hver dag  og kl. 17 imorgen kan i se den fra idag

Anmeld

1. december 2012

MortilElias2010

Gittemor09 skriver:

den kommer fra 17.35 mener jeg det er hver dag  og kl. 17 imorgen kan i se den fra idag

Ja, nåede lige ned og skifte kanal da døren til hans hule blev lukket. Godt jeg har rekvireret Bamses Julerejse på dvd, godt nok kun sangene men et godt alternativ bare lige til i aften, når nu jeg fandt ud af det for sent  Tak for hjælpen igen. Imorgen er jeg på pletten

Tror ikke Jul i Valhal kl. 20 fanger ham.. men det må komme an på en prøve - ellers står den på guilande-lavning og julepynts-krea-tid

Anmeld

1. december 2012

Gittemor09

MortilElias2010 skriver:

Ja, nåede lige ned og skifte kanal da døren til hans hule blev lukket. Godt jeg har rekvireret Bamses Julerejse på dvd, godt nok kun sangene men et godt alternativ bare lige til i aften, når nu jeg fandt ud af det for sent  Tak for hjælpen igen. Imorgen er jeg på pletten

Tror ikke Jul i Valhal kl. 20 fanger ham.. men det må komme an på en prøve - ellers står den på guilande-lavning og julepynts-krea-tid

hihi jaah... man opdager for det meste tingene for sent

tror heller ikke den på tv2 er noget for min datter på 3... men der tror jeg så også hun er faldet i søvn...

men lyder hyggeligt med dit alternativ

Anmeld

1. december 2012

foto på lærred

MortilElias2010 skriver:

Jeg synes de sidste mange "nye" julekalenderen der har været produceret de sidste år er til meget ældre børn (lige som de to der er på Dr1 og TV2) tænker, at de mere er til 7-12 årige eller sådan noget. Ikke så meget "Jul i Gammelby" eller "jul på slottet" Vi er derfor glade for at der er Bamse på Ramasjang.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Perfekte julegave: Collage med dine bedste billeder eller måske billige, personlige julekort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.