Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... Gav mig på igår!
Er så lykkelig og nærmest nyforelsket i min dejlige forlovede. Ej, hvor er det altså mærkeligt at sige ordet "forlovet"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej, hvor er den flot er dybt misundelig - tror hellere at jeg må sparke lidt til kæresten her hjemme
Tillykke med forlovelsen
Stort tillykke med i er blevet forlovet
Stort tillykke
Satans skriver: Ej, hvor er den flot er dybt misundelig - tror hellere at jeg må sparke lidt til kæresten her hjemme Tillykke med forlovelsen
Hihi.. Kom du igen med at sparke lidt så
Og tak Havde virkelig ingen idé om at han ville fri, og kom vidst til at ødelægge det lidt. Det er faktisk lidt flovt. Han fik en sms, og jeg spurgte ham om hvad det var om, og hvem den var fra. Det var så fra en ven, der spurgte om han havde fået friet til mig. Han blev så mere og mere febrilsk og jeg blev lidt sur over at han ikke ville fortælle mig det, eftersom at vi har aftalt at intet er hemmeligt overfor hinanden. Så begyndte at tro, at han var mig utro eller andet. Så han nærmest smed sig ned på knæ med ringen frem for sig, og spurgte om jeg ville giftes med ham. Så han er tilgivet hihi
Så er lidt sur på mig selv over, at jeg kom til at ødelægge hele fortryllelsen om det.
B&J skriver: Stort tillykke med i er blevet forlovet
Taaak
AalborgPigen skriver: Stort tillykke
Tak
KittyCatta skriver: ... Gav mig på igår! Er så lykkelig og nærmest nyforelsket i min dejlige forlovede. Ej, hvor er det altså mærkeligt at sige ordet "forlovet"
tillykke
Lone H. skriver: Stort tillykke min kæreste tog os røven fuldstændig på mig for 2 mdr siden og friede
Stort tillykke min kæreste tog os røven fuldstændig på mig for 2 mdr siden og friede
Ihh.. Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128