Vis mig jeres nisselandskaber.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2012

lucas<3

jeg er ikke begyndt endnu med og sætte mit op. men skal nok lige ligge et op når jeg er færdig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Noahmor

Mor- til pige skriver:

Hvor er de da fra? De er super fine

De hedder Gnomes, kan ikke huske mærket. Fik en hvert år af mine forældre, men de har ikke kunnet skaffe dem i flere år. 

Anmeld

1. december 2012

Noahmor

lucas<3 skriver:

jeg er ikke begyndt endnu med og sætte mit op. men skal nok lige ligge et op når jeg er færdig

Super

Anmeld

1. december 2012

Lunae

Her er mit
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. december 2012

Noahmor

Lunae skriver:

Her er mit

Hvor er det er en god ide med de kasser. Ser super hyggeligt ud.

Anmeld

2. december 2012

Lunae

Noahmor skriver:

Hvor er det er en god ide med de kasser. Ser super hyggeligt ud.

Jeg havde faktisk lagt flere billeder ind, men de kom åbenbart ikke med! Jeg har tidligere haft en stor skænk, men efter vi solgte den, tænkte jeg at det var hyggeligt i kasserne!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. december 2012

Noahmor

Lunae skriver:

Jeg havde faktisk lagt flere billeder ind, men de kom åbenbart ikke med! Jeg har tidligere haft en stor skænk, men efter vi solgte den, tænkte jeg at det var hyggeligt i kasserne!

Det er også mere hyggeligt i de små kasser. Så er der flere ting for børnene at kigge på. 

Anmeld

2. december 2012

Lunae

Noahmor skriver:

Det er også mere hyggeligt i de små kasser. Så er der flere ting for børnene at kigge på. 

Jamen du har ret! Er også ret glad for det! Det er min mor der har malet det hele, undtagen det sølv juletræ, så det betyder selvfølgelig en masse for mig!

Anmeld

2. december 2012

Noahmor

Lunae skriver:

Jamen du har ret! Er også ret glad for det! Det er min mor der har malet det hele, undtagen det sølv juletræ, så det betyder selvfølgelig en masse for mig!

Så er det jo bare endnu hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.