SÅ blev det endelig 1. December!! (+Billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. december 2012

Muhmi

Glædelig jul alle i søde tøser!!  

Her er der sne på veje og i haven!! Nu kom julemusikken på og så sidder hormonella her og tuder af glæde 

Jeg synes simpelthen jeg har så meget at være taknemlig for, min lille store, sunde dreng danser rundt til "All I want for christmas" med Mariah Carey, jeg har en lille dreng i maven der ligger og bliver større og mere og mere klar til at komme ud til os, min mand elsker mig og jeg elsker ham, vi bor nu endelig et sted hvor vi kan holde hinanden ud og jeg er allerede færdig med juleoppyntningen! OG det sner udenfor, så er det jo rigtig December! 

Jamen altså, der er vist en god grund til at jeg sidder og tuder som pisket... 

Jeg lægger lige lidt billeder ind af julepyntningen, synes nemlig det ser super ud

Nr. 3 billede er den FINE juledekoration Silas har lavet til mor og far... Er den ikke bare super? Dp-mor var meget med at Silas SELV havde puttet tingene i leret... Mor er stolt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

B&J

Glædelig første dec. hvor er det fantastisk...

daniel var helt vildt for der var jo pakke fra julemanden som han sagde hihihihihi

og der fik han en kagerulle med udstikkers så vi kunne bage brunkager....

og hvor ser det bare hyggeligt ud hjemme ved jer vi pynter op når han har været ude at sove lidt

lige et billede fra kagebagning

Anmeld

1. december 2012

Muhmi

B&J skriver:

Glædelig første dec. hvor er det fantastisk...

daniel var helt vildt for der var jo pakke fra julemanden som han sagde hihihihihi

og der fik han en kagerulle med udstikkers så vi kunne bage brunkager....

og hvor ser det bare hyggeligt ud hjemme ved jer vi pynter op når han har været ude at sove lidt

lige et billede fra kagebagning

Hihi Åårh det ser hyggeligt ud!!  DEJLIGT med kagebagning 

Glædelig første December til dig søde!!! 

Anmeld

1. december 2012

o1Mutte

Åhhh bliver helt vildt glad af at læse om jeres glæde
Her er der ikke blevet pyntet op endnu. Har lige overstået en gennemgående rengøring. Og senere vil jeg pynte op

Glædelig 1. dec til jer alle

Anmeld

1. december 2012

B&J

Muhmi skriver:

Hihi Åårh det ser hyggeligt ud!!  DEJLIGT med kagebagning 

Glædelig første December til dig søde!!! 

TAAAK din smukke steg...

ELSKER JUL JUBIIIIIIIIII

Anmeld

1. december 2012

Muhmi

o1Mutte skriver:

Åhhh bliver helt vildt glad af at læse om jeres glæde
Her er der ikke blevet pyntet op endnu. Har lige overstået en gennemgående rengøring. Og senere vil jeg pynte op

Glædelig 1. dec til jer alle

Ååårh det ser da bare så dejligt ud når der ligger sne i haven 

Og mange gange i lige måde til dig 

Anmeld

1. december 2012

Muhmi

B&J skriver:

TAAAK din smukke steg...

ELSKER JUL JUBIIIIIIIIII

Det gør jeg også!!! hihihihi

Anmeld

1. december 2012

MorDk

Så fiiint ♥

Anmeld

1. december 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Glædelig jul alle i søde tøser!!  

Her er der sne på veje og i haven!! Nu kom julemusikken på og så sidder hormonella her og tuder af glæde 

Jeg synes simpelthen jeg har så meget at være taknemlig for, min lille store, sunde dreng danser rundt til "All I want for christmas" med Mariah Carey, jeg har en lille dreng i maven der ligger og bliver større og mere og mere klar til at komme ud til os, min mand elsker mig og jeg elsker ham, vi bor nu endelig et sted hvor vi kan holde hinanden ud og jeg er allerede færdig med juleoppyntningen! OG det sner udenfor, så er det jo rigtig December! 

Jamen altså, der er vist en god grund til at jeg sidder og tuder som pisket... 

Jeg lægger lige lidt billeder ind af julepyntningen, synes nemlig det ser super ud

Nr. 3 billede er den FINE juledekoration Silas har lavet til mor og far... Er den ikke bare super? Dp-mor var meget med at Silas SELV havde puttet tingene i leret... Mor er stolt

Jeg ved ikke hvorfor.. Men jeg havde en forestilling om at du ville have MEGET mere julepynt !! Altså sådan AMOOOOKKKK!!!! 

Anmeld

1. december 2012

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Jeg ved ikke hvorfor.. Men jeg havde en forestilling om at du ville have MEGET mere julepynt !! Altså sådan AMOOOOKKKK!!!! 

Hihi... Tjaaa, når der er så meget plads som der er her nu, så er det lidt sværrere for min julepynt at følge med

Men ej, jeg bryder mig egentlig ikke om at det er sådan ALT for julet... Jeg har heller ikke nogen sådan, kreativitet i mig når det gælder julepynt faktisk, så derfor holder jeg det, lidt, nedtonet hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.