Søger opskrift på pandekager til baby på 7,5 måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.503 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. november 2012

christinak

Nu er det første december imorgen og vil gerne råhygge om manden og vores søn på 7,5 måned, og tænkte at jeg ville lave banan pandekager til morgen mad imorgen, altså jeg vil give ham en lille portion øllebrød først og så en pandekage bagefter, men må han godt få det? han spiser rugbrøds hapser til middagsmad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

christinak

Og kan jeg godt bruge alm æg eller? 

Anmeld

30. november 2012

M (:

christinak skriver:

Og kan jeg godt bruge alm æg eller? 

Hvorfor skulle han ikke måtte få pandekager? Hvis han kan spise rugbrød kan han vel også spise pandekager?

Og hvorfor ikke almindelige æg? Pandekagerne bliver jo bagt, så der er intet råt i dem..

Anmeld

30. november 2012

christinak

M (: skriver:

Hvorfor skulle han ikke måtte få pandekager? Hvis han kan spise rugbrød kan han vel også spise pandekager?

Og hvorfor ikke almindelige æg? Pandekagerne bliver jo bagt, så der er intet råt i dem..

Tænkte mere om ham var klar til pandekager men det er han jo nok lidt svær Nogle gange at finde ud af.

tak for svaret 

Anmeld

30. november 2012

Giraffen

christinak skriver:

Nu er det første december imorgen og vil gerne råhygge om manden og vores søn på 7,5 måned, og tænkte at jeg ville lave banan pandekager til morgen mad imorgen, altså jeg vil give ham en lille portion øllebrød først og så en pandekage bagefter, men må han godt få det? han spiser rugbrøds hapser til middagsmad

han må hvertfald både få æg, mel og vand så der sku ikke være så mange problemer

jeg ville nok holde igen med sukker og salt men ellers er det da bare at gi los med bageriet

Anmeld

30. november 2012

M (:

christinak skriver:

Tænkte mere om ham var klar til pandekager men det er han jo nok lidt svær Nogle gange at finde ud af.

tak for svaret 

Det var så lidt.. (:

Og undskyld, hvis mit svar var lidt spidst formuleret, det var ikke meningen, det skulle bare læses som undren.. 

Anmeld

30. november 2012

christinak

Giraffen skriver:

han må hvertfald både få æg, mel og vand så der sku ikke være så mange problemer

jeg ville nok holde igen med sukker og salt men ellers er det da bare at gi los med bageriet

Putter slet ikke sukker og salt i

Anmeld

30. november 2012

christinak

M (: skriver:

Det var så lidt.. (:

Og undskyld, hvis mit svar var lidt spidst formuleret, det var ikke meningen, det skulle bare læses som undren.. 

Helt iorden, jeg opfattede det slet ikke sådan 

Anmeld

30. november 2012

Gittemor09

christinak skriver:

synes slet ikke du skal lave pandekager til ham, synes hellere at du skal lave dem til mig   hihih

ja ja man har lov at drømme lidt

Anmeld

30. november 2012

christinak

Gittemor09 skriver:

synes slet ikke du skal lave pandekager til ham, synes hellere at du skal lave dem til mig   hihih

ja ja man har lov at drømme lidt

Det er også bare lang tid siden vi har fået pandekager og nu har jeg bare sat mig for at stå op kl 6 imorgen tidlig når mindste manden vågner og så laver vi pandekager og scramble eggs med bacon og franskbrød til og rigtig hygger inden vi smutter til baby svømning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.