Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ih jeg glæder mig til at se i morgen hvad Fisen siger til at den lille nisse er kommet med gaver:-)Den ene er fra mormor og pixi julekalender :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elias' nisse har også været her, pakken står op af døren til hans legeværelse - en ny guitar for han har opbrugt den anden Det er 1-24 december der får mig hurtigere ud af sengen fordi der er strømpegaver, både til Elias, mor og far herhjemme og til kattene
MortilElias2010 skriver: Elias' nisse har også været her, pakken står op af døren til hans legeværelse - en ny guitar for han har opbrugt den anden Det er 1-24 december der får mig hurtigere ud af sengen fordi der er strømpegaver, både til Elias, mor og far herhjemme og til kattene
Herhjemme har julemanden været forbi og lave en skattejagt til min dreng - efter halvdelen af jagten finder han sokken som skal optog hænge og efter lidt mere skattejagt den første kalendergave
kicha skriver: Herhjemme har julemanden været forbi og lave en skattejagt til min dreng - efter halvdelen af jagten finder han sokken som skal optog hænge og efter lidt mere skattejagt den første kalendergave
Hvor hyggeligt.
Det havde mig og min søster da vi var mindre... det var dog ikke rigtig skattejagt, og det var kun adventsgaverne.. men de havde en lille nisse man kunne trække op, og så skulle vi så gå efter lyden Såå hyggeligt, i sær når man vågnede af at han spillede - så sprang man op af sengen
(sikke et dejligt minde)
Problembarnet skriver: Hvor hyggeligt. Det havde mig og min søster da vi var mindre... det var dog ikke rigtig skattejagt, og det var kun adventsgaverne.. men de havde en lille nisse man kunne trække op, og så skulle vi så gå efter lyden Såå hyggeligt, i sær når man vågnede af at han spillede - så sprang man op af sengen (sikke et dejligt minde)
Hvor hyggeligt
SIdste år var det første gang vi prøvede skattejagten - der fik han kun adventsgaver så imorges da han så den første post råbte han "mor, julemanden har lavet skatteajgt til mig igen" - så det kunne han huske meget tydeligt
kicha skriver: Hvor hyggeligt SIdste år var det første gang vi prøvede skattejagten - der fik han kun adventsgaver så imorges da han så den første post råbte han "mor, julemanden har lavet skatteajgt til mig igen" - så det kunne han huske meget tydeligt
Hvor dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128