Nissen har været her:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.500 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. november 2012

MyLove E

Ih jeg glæder mig til at se i morgen hvad Fisen siger til at den lille nisse er kommet med gaver:-)

Den ene er fra mormor og pixi julekalender :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

MortilElias2010

Elias' nisse har også været her, pakken står op af døren til hans legeværelse - en ny guitar for han har opbrugt den anden  Det er 1-24 december der får mig hurtigere ud af sengen fordi der er strømpegaver, både til Elias, mor og far herhjemme og til kattene 

Anmeld

30. november 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Elias' nisse har også været her, pakken står op af døren til hans legeværelse - en ny guitar for han har opbrugt den anden  Det er 1-24 december der får mig hurtigere ud af sengen fordi der er strømpegaver, både til Elias, mor og far herhjemme og til kattene 

ej hvor dejligt:-) Her er det kun Fisen:-)

Anmeld

1. december 2012

PernilleogLouis

Herhjemme har julemanden været forbi og lave en skattejagt til min dreng - efter halvdelen af jagten finder han sokken som skal optog hænge og efter lidt mere skattejagt den første kalendergave

Anmeld

1. december 2012

MyLove E

kicha skriver:

Herhjemme har julemanden været forbi og lave en skattejagt til min dreng - efter halvdelen af jagten finder han sokken som skal optog hænge og efter lidt mere skattejagt den første kalendergave

Sejt med en skatte jagt. Men det er vi lidt for lille til her i huset:-)

Anmeld

1. december 2012

henh01

Julemanden har også været forbi her med Pixi julekalender til den lille og Ramasjans julekalender til den store

Anmeld

1. december 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
kicha skriver:

Hvor hyggeligt.

Det havde mig og min søster da vi var mindre... det var dog ikke rigtig skattejagt, og det var kun adventsgaverne.. men de havde en lille nisse man kunne trække op, og så skulle vi så gå efter lyden  Såå hyggeligt, i sær når man vågnede af at han spillede - så sprang man op af sengen  

(sikke et dejligt minde)

Anmeld

1. december 2012

PernilleogLouis

Problembarnet skriver:

Hvor hyggeligt.

Det havde mig og min søster da vi var mindre... det var dog ikke rigtig skattejagt, og det var kun adventsgaverne.. men de havde en lille nisse man kunne trække op, og så skulle vi så gå efter lyden  Såå hyggeligt, i sær når man vågnede af at han spillede - så sprang man op af sengen  

(sikke et dejligt minde)

Hvor hyggeligt

SIdste år var det første gang vi prøvede skattejagten - der fik han kun adventsgaver så imorges da han så den første post råbte han "mor, julemanden har lavet skatteajgt til mig igen" - så det kunne han huske meget tydeligt

Anmeld

1. december 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
kicha skriver:

Hvor hyggeligt

SIdste år var det første gang vi prøvede skattejagten - der fik han kun adventsgaver så imorges da han så den første post råbte han "mor, julemanden har lavet skatteajgt til mig igen" - så det kunne han huske meget tydeligt

Hvor dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.