Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg slapper lige af et øjeblik her på baby manden er til julefrokost, har hygget med ungerne & lavet juledekorationer. Nu er mindste manden puttet de store sidder med ipaden. Så ville lige lure her forbi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaleneG skriver: Han er en absolut fantastisk sanger.. "Daddy, Now that you're gone" køre på repeat lige pt.
Han er en absolut fantastisk sanger..
"Daddy, Now that you're gone" køre på repeat lige pt.
Her hører vi julemusik, laver krans, rydder op til vi får gæster imorgen
Kæresten og jeg har lavet mad og vasket lidt tøj, og så har vi bagt småkager (som hellere ville være cookies) til svigerfamilien kommer til julehygge i morgen - og så har vi hygget med et par afsnit Matador
nu er jeg også ved at være småtræt, kanske man snart skulle i seng...
Tauf skriver: Ja hvad laver i sådan en kold fredag aften?Vi ligger på sofaen med dyne, nødder og mit hækle tøj:-)Både manden og jeg er begge snottet :-(
Ja hvad laver i sådan en kold fredag aften?Vi ligger på sofaen med dyne, nødder og mit hækle tøj:-)Både manden og jeg er begge snottet :-(
Jeg er igang med at lave julegaver til bedsteforældre fra Freya..
Jeg har været i IKEA sammen med kæresten , så nu ligger vi bare og slapper af
Vi er gået i seng, Elias snorker og sover tungt på madrassen ved siden af os efter en lidt vemodig dag da det var sidste dag ved vores dagplejer Der blev snøftet og grædt fra alle sider da vi skulle hjem. Med tårer i øjnene og et ordentligt kram sagde hun tak for lån! Årh Og manden følger nok Elias eksempel om lidt og så er der bare natuglen, som er meget træt - var oppe kl. 6 men ikke kan få lagt ipad'en væk under sengen Vi har kigget billeder fra barnets bog, og set tv. Elias fik en pude med et billede på af de fire rollinger vores dp har haft, blåbær-drengene og jordbær-pigerne Hun strikkede selv alle fire huer. Han fik også en madkasse med et billede på af ham selv (hun havde ikke hørt vi har madordning i børnehaven) men så må vi bruge den ture istedet. Dejlige gaver. De fik et guld håndaftryk, et maleri Elias selv har malet, et lille vers fra sangen af Kim Larsen om de smukke unge mennesker der indeholdt ordet sommerfugl som var afbilledet på det kort vi skrev til dem hvor vi takkede for alt hvad de har været for os og vores søn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128