Så er gædde klar, parat til start!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. november 2012

gædde/gitte

Det er sørme læææænge siden, jeg har været her inde

Kørte sgu helt død mentalt, pga dårlige løgne i hemmelighedernes tegn, betænkeligheder, uendelige ventetider, kluder i alt fra lægen og folks kommentarer om hvordan jeg havde det....

Var tilsidst total føleses kold, nedslået og trist over ikke at få lov til at glæde mig....

NU har jeg simpelthen fortalt ALLE at vi begynder iui.....ALLE der har gidet at høre det... nå ja egentligt også alle dem der ikke gad  overvejer stadig et badge med titel : "skal insermineres, som grisene!" (jep.... svineheldig ha ha ha   )

Fortalte også chefen om mine planer.

han reagerede: NÅ!?   ...okay.......... det kender jeg nogen der har været igennem  ...... ......bare du ikke bliver for dårlig... ... og der ikke går noget galt...ddet er jo hårdt

Så sagde jeg : jeg går først igang efter jul, selv om jeg kunne ha været startet nu... men det bliver for rodet syntes du ikke? - og så kan vi lige undersøge paragraf 56  

Chefen:  spændende ! men nu går dig og din kollega fandeme ikke af på samme tid

ha ha ha ha tror han var overasket over hvor meget jeg har undersøgt og tænkt på mine kollegaer også....

Nu er jeg bare langsomt blomstret helt op!.... det var så rart at fortælle chefen det - det skulle jeg ha nosset mig samme til noget før

Glæder vi os som en sindssyg til januar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

tarkoflen

Stort tillykke, hvor er det dejligt, at I kan komme i gang til januar!

Og velkommen tilbage! Har vist ikke fulgt med i tråde, der ikke var gode for dig, men jeg håber denne gang, bliver bedre =)

Jeg alt hvad jeg kan for, at det er lige det der skal til =)

Anmeld

30. november 2012

gædde/gitte

tarkoflen skriver:

Stort tillykke, hvor er det dejligt, at I kan komme i gang til januar!

Og velkommen tilbage! Har vist ikke fulgt med i tråde, der ikke var gode for dig, men jeg håber denne gang, bliver bedre =)

Jeg alt hvad jeg kan for, at det er lige det der skal til =)

tak

nej nej... ikke herinde.syntes alle herinde er dejlige til at svare på gode måder   og især dig, ønskebarnet, kay og .... nu kan jeg fandme ikke huske hendes navn.....ej..... hende den lyshåret....ihhh....

Det var mere veninder og familie der gjorde mig helt parnoid med deres "du må ikke sige noget - for han kan fyre dig" "glæd dig ikke formeget for det lykkedes jo nok ikke lige første gang" osv ...

Anmeld

30. november 2012

gædde/gitte

ønskebaby...ikke barn............

i guder hvor er jeg dårlig til navne......

Anmeld

30. november 2012

tarkoflen

gædde/gitte skriver:

tak

nej nej... ikke herinde.syntes alle herinde er dejlige til at svare på gode måder   og især dig, ønskebarnet, kay og .... nu kan jeg fandme ikke huske hendes navn.....ej..... hende den lyshåret....ihhh....

Det var mere veninder og familie der gjorde mig helt parnoid med deres "du må ikke sige noget - for han kan fyre dig" "glæd dig ikke formeget for det lykkedes jo nok ikke lige første gang" osv ...

Nå ok, synes heller ikke jeg havde set dumme kommentarer, men man følger jo heller ikke med i alt =)

Ja det er jo desværre sådan, at han kan fyre en, selvom man skal i behandling og bare vil gøre det godt og forælle det, så arbejdsgiver kan få en §56, ikke særlig fair, og forhåbentlig er der ikke mange, der gør det!

God chefen tog det pænt!

Og den der med, at man ikke skal glæde sig for tidligt! Øhh nej, men man bliver altså ikke mindre ked af det og skuffet, hvis man ikke rigtig tror på, at det lykkedes! Det er i hvert fald min filosofi =)

Og tak hvor er du sød og i lige måde! Jeg synes også der er mange søde piger herinde =)

Anmeld

1. december 2012

Nessie

Dejligt at høre at du er kommet til kræfter, og er glad for at have fortalt alle og enhver om projektet

Chefer kan godt reagere lidt sjovt, men de fleste tager det heldigvis pænt. Tror mest de bliver overrasket over at blive inddraget i noget så privat som det her, de er jo vant til først at få noget at vide når man ER blevet gravid

Det bliver dejligt for jer at komme i gang igen, og der er jo slet ikke så lang tid til januar nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.