Middagsmad til barn på 9 måneder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

Emily2012<3

blankholm skriver:

Hvad med hjemmelavet pizzaboller med fyld på?

nu ved jeg ik hvor meget fast hun spiser i hverdagen men den kan skæres ud i små stykker, med revet ost på og skinke, kylling, tun eller andet fyld på

jeg har nogle gange smuldret en skive rugbrød i a38, til forveksling evt med banan i også

Jo det lyder da også fint, men er bare ikke specielt god til at få bagt sådan noget.. 

Jeg fik afvide af min SP at jeg ikke måtte give A38 pga indhold af kvark. :/

Men man kan vel også smulre det i alm yoghurt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

morlinen

Giv rester fra aftenen forinden. Fx lasagne, risret, pastaret, frikadeller og grøntsager hun selv kan holde.

Herhjemme er det heller ikke altid hun gider bondebrødet (hun er 9,5 mdr). Men jeg serverer altid et lille udvalg. Æg elsker hun, ostehaps, lidt mos eller rester fra aftenen før, clementinstykker, andet frugt, en halv bolle og rugbrødshapsere. Frokosten består for det meste af 3-4 ting af disse.

I starten hældede jeg en lille sjat vand eller mme på tallerknen, så brødet stod og kunne suge lidt.

Men herhjemme svinger det rigtig meget i perioder, hvad hun gider spise. Så jeg prøver at regulere lidt efter det...

Anmeld

1. december 2012

Misscbn

Emily2012<3 skriver:

Jo det lyder da også fint, men er bare ikke specielt god til at få bagt sådan noget.. 

Jeg fik afvide af min SP at jeg ikke måtte give A38 pga indhold af kvark. :/

Men man kan vel også smulre det i alm yoghurt?

hehe det er jeg heller ik, men min søster lavede noget grovbolledej da hun selv skulle bage så fik jeg hende til at lave dobbelt

så fik jeg lavet en masse pizzaboller og så var der også til fryseren så de er lige til at tage op og tø op dejligt nemt

og det har jeg ik hørt med A38 :O min søn har fået det ind i mellem

men jo selvfølgelig, det kan du godt

Anmeld

1. december 2012

Emily2012<3

blankholm skriver:

hehe det er jeg heller ik, men min søster lavede noget grovbolledej da hun selv skulle bage så fik jeg hende til at lave dobbelt

så fik jeg lavet en masse pizzaboller og så var der også til fryseren så de er lige til at tage op og tø op dejligt nemt

og det har jeg ik hørt med A38 :O min søn har fået det ind i mellem

men jo selvfølgelig, det kan du godt

Jeg har desværre ikke nogen som sådan lige bager.. 

Så jeg må igang selv hvis det er..

Jeg er ret sikker på at min SP sagde at der var kvark i A38.. Og det var en masse forskelligt hun remsede op med det i som mit barn ikke måtte få pga indhold af kvark.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.