Boligstøtte/sikring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. november 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen der ved om man kan modtage boligstøtte for en bolig, man bor til leje i, når man ejer en anden lejlighed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen der ved noget?

Anmeld

30. november 2012

banana3

Anonym skriver:

Er der nogen der ved om man kan modtage boligstøtte for en bolig, man bor til leje i, når man ejer en anden lejlighed?

årh, jeg aner det ikk, det er virkelig et godt spørgsmål, hvorfor bor du ikke i din lejlighed? Hvis det er fordi i er gået fra hinanden, så tror jeg altså godt du kan? - jeg ved det selvfølgelig ikke, kan du ikke ringe til dem på kontoret?

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

årh, jeg aner det ikk, det er virkelig et godt spørgsmål, hvorfor bor du ikke i din lejlighed? Hvis det er fordi i er gået fra hinanden, så tror jeg altså godt du kan? - jeg ved det selvfølgelig ikke, kan du ikke ringe til dem på kontoret?

Tak for din svar...nej det er fordi vi skal flytte i en lejebolig, da vi har lejet vores ejerbolig ud (havde mange problemer med overboen)

Anmeld

30. november 2012

wamse

Jeg tror i skal oplyse lejeindtægten, og så tæller den jo med som en eller anden form for indtægt....... det vil være mit bud

Anmeld

30. november 2012

MogN

Det kan man godt, men lejeindtægten skal regnes med i jeres årsindtægt - mener det er 24000 i lejeindtægt om året man må ha uden det tælle med som indtægt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.