Her er jeg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. november 2012

Muhmi

Efter hvad der føles flere uger (Hvilket det også har været) og mange aftenener hvor man ikke har vist hvad man skulle begive sig til... Så blev jeg endelig fri af internettets tag i mig... Har slet ikke tændt computeren i 3 dage, fordi, nårh ja, der var jo alligevel ikke internet... MEN nu er det tilbage og så vil jeg atter igen lade internettets vanedannende virkning skylle ind over mig hehe

Ej, det er super at være lidt tilbage igen, men i får mig altså ikke ligeså meget at se som i gjorde da vi boede i huset... Jeg sidder nemlig IKKE godt når jeg er på internettet lige nu... Så det bliver først når vi får sat computerbord og sådan op, det har ikke været én af vores prioriteter indtil videre

Nå men... Hej, jeg er tilbage igen... God jul og alt det der

Og nårh ja, babyen vokser sig rigtig dejlig stor inde i mors mave, for indtil videre, 7-9-13, så kan mor stadig holde mad indenbords  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Troldemommi

Velkommen tilbage

Monica

Anmeld

30. november 2012

Muhmi

Monica P skriver:

Velkommen tilbage

Monica

Jo tak skal du have

Anmeld

30. november 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Velkommen. Du er savnet med dine indlæg 

Anmeld

30. november 2012

Muhmi

Aisha skriver:

Velkommen. Du er savnet med dine indlæg 

ÅÅrh tusind tak skal du have!! 

Anmeld

30. november 2012

lisbethita

Muhmi skriver:

Efter hvad der føles flere uger (Hvilket det også har været) og mange aftenener hvor man ikke har vist hvad man skulle begive sig til... Så blev jeg endelig fri af internettets tag i mig... Har slet ikke tændt computeren i 3 dage, fordi, nårh ja, der var jo alligevel ikke internet... MEN nu er det tilbage og så vil jeg atter igen lade internettets vanedannende virkning skylle ind over mig hehe

Ej, det er super at være lidt tilbage igen, men i får mig altså ikke ligeså meget at se som i gjorde da vi boede i huset... Jeg sidder nemlig IKKE godt når jeg er på internettet lige nu... Så det bliver først når vi får sat computerbord og sådan op, det har ikke været én af vores prioriteter indtil videre

Nå men... Hej, jeg er tilbage igen... God jul og alt det der

Og nårh ja, babyen vokser sig rigtig dejlig stor inde i mors mave, for indtil videre, 7-9-13, så kan mor stadig holde mad indenbords  

Hejsa :-)

Det lyder da dejligt. Jeg har også været væk herfra i noget tid...men her taler vi om 1 år. Nu er jeg gravid igen og back in business :-)

Hyggeligt at følge jer andre herinde.

Kh

Anmeld

30. november 2012

MyLove E

Har savnet dig:-):-):-)

Anmeld

30. november 2012

Muhmi

lisbethita skriver:

Hejsa :-)

Det lyder da dejligt. Jeg har også været væk herfra i noget tid...men her taler vi om 1 år. Nu er jeg gravid igen og back in business :-)

Hyggeligt at følge jer andre herinde.

Kh

Jamen så selv velkommen tilbage

Anmeld

30. november 2012

Muhmi

Tauf skriver:

Har savnet dig:-):-):-)

Ååårh og i lige måde!! 

Anmeld

30. november 2012

MyLove E

Muhmi skriver:

Ååårh og i lige måde!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.