chokolade julekalender....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.252 visninger
22 svar
0 synes godt om
30. november 2012

Kay

skal dit barn på 0-1 år ha chokolade julekalender?

jeg har købt en til elna (3½ måned gammel)

som hendes mor skal spise så hun får den igennem mælken

kunne simpelthend ikke lade være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nix, Ida får ingen.  Og det har jeg meldt ud til familien. De må hellere end gerne købe en og tro på at det er Ida der får lov at spise den, men det er nok enten hendes mor eller far  Og så gad de ikke købe en

Anmeld

30. november 2012

Kay

rikkeregnbue skriver:

Nix, Ida får ingen.  Og det har jeg meldt ud til familien. De må hellere end gerne købe en og tro på at det er Ida der får lov at spise den, men det er nok enten hendes mor eller far  Og så gad de ikke købe en

hihi i min familie meldte de ud at hun ik fik en... så blev mor her trodsig og købte to... en som mor spiser og en som far spiser

Anmeld

30. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kay skriver:

hihi i min familie meldte de ud at hun ik fik en... så blev mor her trodsig og købte to... en som mor spiser og en som far spiser

Haha!  

Herhjemme tror jeg at jeg køber en til farmand, så bliver han da glad

Anmeld

30. november 2012

MissTas

Kay skriver:

Annastacia er 9,5 mrd gammel og hun får ingen chokolade julekalender.. Er hun alt for lille til men ku da være man skulle købe en til en selv haha

Anmeld

30. november 2012

Camillos

Kay skriver:

Det var da en SUper god ide at købe en til sig selv ... så hun får lidt igennem mælken .. hehe det jo kun et lille stykke chokolade mon ikke de skulle kunne tåle det heh!

Anmeld

30. november 2012

Kay

Camillos skriver:

Det var da en SUper god ide at købe en til sig selv ... så hun får lidt igennem mælken .. hehe det jo kun et lille stykke chokolade mon ikke de skulle kunne tåle det heh!

Anmeld

30. november 2012

TeamRocket

Mener vores knægt fik en, af svigermor selfølgelig, da han var 11 mdr. Og selv om det var meget skægt og hyggeligt at han skyndte sig hen til julekalenderen hver dag så var det også en anelse unødvendigt ;-) han forstod heller ikke hvorfor den pludselig var tom. Prøv du at forklare en på 11 mdr at det er fordi at nu er julen slut og kommer igen til næste år, han ville da bare ha sit chokolade :-P

Anmeld

30. november 2012

Kay

TeamRocket skriver:

Mener vores knægt fik en, af svigermor selfølgelig, da han var 11 mdr. Og selv om det var meget skægt og hyggeligt at han skyndte sig hen til julekalenderen hver dag så var det også en anelse unødvendigt ;-) han forstod heller ikke hvorfor den pludselig var tom. Prøv du at forklare en på 11 mdr at det er fordi at nu er julen slut og kommer igen til næste år, han ville da bare ha sit chokolade :-P

ja det kan jeg godt se

Anmeld

30. november 2012

gædde/gitte

Kay skriver:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

kanon!!

jeg fik min matas pakke kalender af manden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.