Hmm det er ikke nemt, når man ikke helt er på bølgelængde med sin svigermor! Jeg tror du har ret i, at en del af det nok skyldes, at l ikke ser dem så tit og du heller ikke føler de interesserer sig så meget for jeres søn! Og ikke mindst, at de har et helt andet familiemønster end det du kommer fra!
Min kæreste kommer også fra en meget anden slags familie end min! Stadig en kærnefamilie, bare med en fuldstændig anden dynamik end min, og det synes jeg også er svært, og er meget spændt på, hvordan det bliver når bebs kommer!
Men man er jo nok nødt til nogle gange at bide i det sure æble, og tænke, at de jo skabt den dejlige mand, man er sammen med og forsøge at møde dem på deres grund! Men naturligvis holde fast i egne værdier!
Tror alle synes der er irriterende ting ved deres svigermødre og ting man skal lade fise ind af det ene øre og ud af det andet, selvom det er svært! Og hvis det er helt skidt, så må du eller din kæreste tage en snak med hende om, hvordan du har det!
Mine svigerforældre ringer heller aldrig og spørger til hvordan det går med graviditeten eller i det hele taget hører til os, de er meget private og inviterer os stort set aldrig ud, til trods for, at vi bor 15 minutter i bil fra hinanden

det er virkelig mærkeligt for mig, men sådan er de... Og det må jeg vænne mig til!
Anmeld