Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: Tak, der fandt jeg hvad jeg skulle bruge.. Du linkede til hvordan jeg fik tingene med over til en ny telefon og det har jeg styr på.. Vidste bare ikke hvordan jeg gjorde den klar til salg.. Og så mangler jeg bare at forberede mig selv på at der går små 14 dage hvor jeg ikke har en smartphone.. :/
Tak, der fandt jeg hvad jeg skulle bruge.. Du linkede til hvordan jeg fik tingene med over til en ny telefon og det har jeg styr på.. Vidste bare ikke hvordan jeg gjorde den klar til salg.. Og så mangler jeg bare at forberede mig selv på at der går små 14 dage hvor jeg ikke har en smartphone.. :/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sukkerblomst skriver: Må man spørge om hvilken model iphone du nu skal have om 14 dage ??
Må man spørge om hvilken model iphone du nu skal have om 14 dage ??
Baby2påvej skriver: Gendan fabriksindstillingerne!Har ikke iphone, så ved ikke hvor den funktion gemmer sig
Gendan fabriksindstillingerne!Har ikke iphone, så ved ikke hvor den funktion gemmer sig
An&Jo skriver: jeg skal have 5'eren..
jeg skal have 5'eren..
Sukkerblomst skriver: åhhh det bliver spændende....... gad godt det var mig
åhhh det bliver spændende....... gad godt det var mig
Benjamins'mor skriver: Den gemmer sig i indstillinger.Den ville jeg brugt. Så er der intet på den udover det da du købte den.
Den gemmer sig i indstillinger.Den ville jeg brugt. Så er der intet på den udover det da du købte den.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128