yarn bomb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. november 2012

serinasmor

Hej tøser, gudinder og orakler

Er der nogen af jer der har lavet yarn bomb?

Jeg er for tiden på kursus på journalist højskolen i århus. Jeg skal til på mandag skrive en artikel og er nu nok måske en smule desperat.

Jeg kunne godt tænke mig at stille et par spørgsmål helst pr telefon men mail kan også gå. Hvis en af jer har været med til at lave yarn bomb og vil stå frem med det

Fortsat god fredag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

mariamiss6

Og yarn  bomb, er det det hvor mani nattens mulm og mørke pakker byen ind i garn?

I så fald, nej det har jeg ikke været med til, men måske nogle andre har, og ikke vidste hvad yarn bomb er... Jeg vidste det i hvert fald ikke, så det ovenstående bliver mit bedste gæt.

Anmeld

2. december 2012

Dot D

serinasmor skriver:

Hej tøser, gudinder og orakler

Er der nogen af jer der har lavet yarn bomb?

Jeg er for tiden på kursus på journalist højskolen i århus. Jeg skal til på mandag skrive en artikel og er nu nok måske en smule desperat.

Jeg kunne godt tænke mig at stille et par spørgsmål helst pr telefon men mail kan også gå. Hvis en af jer har været med til at lave yarn bomb og vil stå frem med det

Fortsat god fredag

Jeg kender ikke hende her, men linker lige til hendes billede, så kan du prøve at kontakte hende

http://www.facebook.com/profile.php?id=828745039

Og igen kan jeg ikke forstå, hvorfor mine links ikke bliver aktive/blå mere, hmmmmm

Du må lige kopiere

Anmeld

2. december 2012

serinasmor

mariamiss6 skriver:

prapracOg yarn  bomb, er det det hvor mani nattens mulm og mørke pakker byen ind i garn?

I så fald, nej det har jeg ikke været med til, men måske nogle andre har, og ikke vidste hvad yarn bomb er... Jeg vidste det i hvert fald ikke, så det ovenstående bliver mit bedste gæt.

Det var lige præcis det jeg mente ... men jeg har droppet ideen igen ... det er simpelt hen for svært at finde nogle mennesker

Men tak for svar

Anmeld

2. december 2012

serinasmor

Dot D skriver:

Jeg kender ikke hende her, men linker lige til hendes billede, så kan du prøve at kontakte hende

http://www.facebook.com/profile.php?id=828745039

Og igen kan jeg ikke forstå, hvorfor mine links ikke bliver aktive/blå mere, hmmmmm

Du må lige kopiere

1000 tak

Desværre er jeg igen nødt til at droppe idéen ... det er for svært at få fat i nogle mennesker der har tid men tak fordi du havde tid til at finde en person

Anmeld

2. december 2012

Dot D

serinasmor skriver:

1000 tak

Desværre er jeg igen nødt til at droppe idéen ... det er for svært at få fat i nogle mennesker der har tid men tak fordi du havde tid til at finde en person

Det var så lidt

Anmeld

2. december 2012

LinLin

Ej det har jeg aldrig hørt om før det ser da flot ud

Anmeld

2. december 2012

Dot D

DAs mor skriver:

Ej det har jeg aldrig hørt om før det ser da flot ud

Det er rigtigt flot Jeg har ikke lige grejet, HVORDAN de lige får hæklet feks et træ ind, men flot ser det ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.