Fb-gruppe - julekurv???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. november 2012

FamilenStorm

Hejsa..

Sidste år blev jeg og min veninde inspireret af Alexis tråd omkring julekurve.. Så vi blev medlem af den fb gruppe hun linkede til og fik givet en lækker julekurv (nærmere papkasse )

Det vil vi jo så gerne igen i år, men kan ikke rigtig lige finde rundt i om der er en ligne gruppe i år.. Så vil hører om nogle af jer er medlem af en eller kender til en gruppe hvor det er muligt at uddele/hjælpe med en julekurv??

Kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hejsa..

Sidste år blev jeg og min veninde inspireret af Alexis tråd omkring julekurve.. Så vi blev medlem af den fb gruppe hun linkede til og fik givet en lækker julekurv (nærmere papkasse )

Det vil vi jo så gerne igen i år, men kan ikke rigtig lige finde rundt i om der er en ligne gruppe i år.. Så vil hører om nogle af jer er medlem af en eller kender til en gruppe hvor det er muligt at uddele/hjælpe med en julekurv??

Kram herfra

Jeg kender kun julehjælp... men det er jo mere julegaver og i enkelte tilfælde juleguf og hygge... men du kan jo kigge den ud

http://www.facebook.com/frank.andersen.frank#!/pages/Julehj%C3%A6lp/135564456496998?fref=ts

Anmeld

30. november 2012

FamilenStorm

Problembarnet skriver:

Jeg kender kun julehjælp... men det er jo mere julegaver og i enkelte tilfælde juleguf og hygge... men du kan jo kigge den ud

http://www.facebook.com/frank.andersen.frank#!/pages/Julehj%C3%A6lp/135564456496998?fref=ts

MAnge tak, prøver lige at kigge på den..

Anmeld

30. november 2012

skønneunger

Hejsa..

Kram herfra

Der er en gruppe  der hedder julehjælp- et juleønske

de tjekker grundigt om man får fra andre grupper osv for at hindre snyd og det er vist kun julekurve de giver

Anmeld

30. november 2012

FamilenStorm

skønneunger skriver:

Der er en gruppe  der hedder julehjælp- et juleønske

de tjekker grundigt om man får fra andre grupper osv for at hindre snyd og det er vist kun julekurve de giver

Oki super, den vil jeg også lige kigge nærmere på

Mange tak for svar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.