Jeg hader det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

Troldemommi

Mettefpigen skriver:

Jaa... Blev udlært i 2009, og ledte efter job i halvandet år før jeg fandt et på en lille resteaurant (er tjener) hvor jeg kun fik 100 kr i timen... men det var jeg nødt til at tage...... Sidder nu og leder efter et nyt job, men det er bare ikk nemt... Kan søge 2 medmindre jeg skal til jylland.... Og bor altså i Odense så der er en DEL vej!....

Vi flyttede fra Odense for et år siden i den tro at græsset var grønnere i midtjylland og så er det også her vi har vores familier, så JA den vej er bare SÅÅÅÅÅ lang

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Mettefpigen

Monica P skriver:

Vi flyttede fra Odense for et år siden i den tro at græsset var grønnere i midtjylland og så er det også her vi har vores familier, så JA den vej er bare SÅÅÅÅÅ lang

Monica

Det værste er at jeg bare føler mig som en der ikk GIDEr at have et job, fordi man sidder på et lortekursus og skal skrive ansøgninger (men der er ikk noget at søge) og sidder på baby.dk og skriver til folk

Men jeg vil så gerne have et job og kigger efter ALT, men der er ikk noget.. Medmindre jeg skal have en anden uddannelse, er under 18 eller skal have et deltid på 15 timer om ugen.... Ahhh.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.