10,50 kr tilbage på madbudgettet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.543 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. november 2012

Troldemommi

Den holdt lige i denne måned

Så fik vi købt ind for sidste gang i denne måned og vi overholdt vores madbudget igen, 2 voksne 1 tumling og en kat har igen kun brugt 2500 kr på mad og husholdning

Jeg er altså lidt stolt af os

I den her måned har vi to gange været i Bilka og købt stort ind af kød, det kan virkeligt betale sig, jo større pakning jo billigere kilopris, vi pakkede det selvfølgelig om da vi kom hjem og vi havde kød til hele 20 gange aftensmad, vi købte korteletter, kylling, fiskefileter og pølser og vi kom af med under 400 kr.

det kan klart anbefales og tak for det gode råd herindefra

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Tona

Monica P skriver:

Så fik vi købt ind for sidste gang i denne måned og vi overholdt vores madbudget igen, 2 voksne 1 tumling og en kat har igen kun brugt 2500 kr på mad og husholdning

I den her måned har vi to gange været i Bilka og købt stort ind af kød, det kan virkeligt betale sig, jo større pakning jo billigere kilopris, vi pakkede det selvfølgelig om da vi kom hjem og vi havde kød til hele 20 gange aftensmad, vi købte korteletter, kylling, fiskefileter og pølser og vi kom af med under 400 kr.

Monica

Det er et rigtig flot budget I har holdt

Anmeld

3. december 2012

Muffin_girl

Det er dælme flot klaret !

Anmeld

3. december 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er bare super flot

Vi køber stort ind 1 gang om ugen og man sparer på det, så det kan godt betale sig i længden.

Anmeld

4. december 2012

Troldemommi

Amandas-mor skriver:

Det er et rigtig flot budget I har holdt

Tak

Anmeld

4. december 2012

Troldemommi

AalborgPigen skriver:

Det er dælme flot klaret !

Det er også derfor jeg er lidt stolt, men ved ikke om den kan holde i December måned, men nu får vi se

Monica

Anmeld

4. december 2012

Troldemommi

MoarHvidovre skriver:

Det er bare super flot

Vi køber stort ind 1 gang om ugen og man sparer på det, så det kan godt betale sig i længden.

Man kan nemlig spare rigtig mange penge ved at handle ind få gange og være forberedt på hvad der skal købes, det skal være timet og tilrettelagt  (der gik der vist lidt olsen banden i den)

Monica

Anmeld

4. december 2012

MorTil4<3

Monica P skriver:

Monica

jeg ved ik hvor du bor henne

MEN jeg har opdaget at en helt alm brugs som Fensmarks Brugsen som faktisk er en helt alm superbrugs der er der kød ALTID billigere end i Bilka KG mæssigt

Bilka skal typisk have 100 kr pakken for en familiepakke for 1500 g
hvor superbrugsen har 2000 g! for 75 kr rigtigt rigtigt tit

Anmeld

4. december 2012

Troldemommi

MilleMus1988 skriver:

jeg ved ik hvor du bor henne

MEN jeg har opdaget at en helt alm brugs som Fensmarks Brugsen som faktisk er en helt alm superbrugs der er der kød ALTID billigere end i Bilka KG mæssigt

Bilka skal typisk have 100 kr pakken for en familiepakke for 1500 g
hvor superbrugsen har 2000 g! for 75 kr rigtigt rigtigt tit

det var meget billigt, hvis fensmark ligger på vestsjælland hvor du kommer fra så er der bare desværre meget lang transport  jeg bor i midtjylland

Monica

Anmeld

4. december 2012

MorTil4<3

Monica P skriver:

det var meget billigt, hvis fensmark ligger på vestsjælland hvor du kommer fra så er der bare desværre meget lang transport  jeg bor i midtjylland

Monica

ja men det var værd at prøve om en alm brugs også skulle have det

det er nemlig en helt alm super brugs

men den er bare blevet omdøbt til Fensmarks brugsen af de lokale da den er MEGET større og mere luksuriøs end alm brugs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.