Så kom test dagen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. november 2012

Alylia

Så blev det endelig tid for at jeg kunne teste, men ikke nogen synlig ekstra streg.

Dog er jeg lidt forundret siden jeg har altid helt klare tegn på mens er på vej og ingen af dem har vist sig denne gang, derimod er jeg godt øm i lænden og har været det en lille uges tid nu, en smule kvalme, men ikke noget vildt, mine bryster plejer altid fra efter æggeløsning at blive meget ømme, men denne gang slet ikke, dog mere "faste" end de normalt er. Og så den meste sære ting er at mange ting er begyndt at smage anderledes end de plejer og f.eks. bearnaise sauce lugter helt igennem dårligt, hvor min kæreste siger det lugter som det skal.

Men da der ingen tegn på mens er venter vi et par dage mere og prøver en ny test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Rikke mor

Det er da gode tegn  Men psyken kan gøre meget..

God ide, at vente et par dage med at teste :-) 

Anmeld

30. november 2012

FrkZier

Alylia skriver:

Så blev det endelig tid for at jeg kunne teste, men ikke nogen synlig ekstra streg.

Dog er jeg lidt forundret siden jeg har altid helt klare tegn på mens er på vej og ingen af dem har vist sig denne gang, derimod er jeg godt øm i lænden og har været det en lille uges tid nu, en smule kvalme, men ikke noget vildt, mine bryster plejer altid fra efter æggeløsning at blive meget ømme, men denne gang slet ikke, dog mere "faste" end de normalt er. Og så den meste sære ting er at mange ting er begyndt at smage anderledes end de plejer og f.eks. bearnaise sauce lugter helt igennem dårligt, hvor min kæreste siger det lugter som det skal.

Men da der ingen tegn på mens er venter vi et par dage mere og prøver en ny test

så længe mens ikke er kommet, er der stadig håb

Anmeld

30. november 2012

Alylia

Ja psyken kan spille ind på en måde som slet ikke er sjov når man er igang med PB, så prøver det bedste jeg er har lært at sige til mig selv når testen er negativ så er det sådan det er for man har hørt om folk som faktisk udskyder deres mens pga de mener de burde være gravide.

Men håbet er der dog stadig, men så lang tid testen siger negativ kan alle tegn bare være af alle mulige andre årsager :-)

Men hvor ville det dog være den helt perfekte julegave at få, dog ville min mor bliver godt træt af det for er flyttet til Irland så hun vil skulle rejse en del for at se sit første barnebarn :-D

Anmeld

30. november 2012

Alylia

Så blev det weekend og så skal man da lige blive lidt mut for min fjende besluttede sig for at komme med en ordentlig jag og masser af smerter, så ingen held denne gang, men i det mindste er min periode blevet 100% til at stole på efter et keglesnit i foråret så det er en god ting ved det hele og altså sidst jeg var i denne både er snart 10 år siden og ja der prøvede min eks og jeg i 1 år før vi gik til lægen og jeg røg på Pergotime med en meget ureglemæssing mens, så at alt i alt er jeg faktisk pænt forhåbningsfuld denne gang for skulle vi ende i behandling jamen så ved jeg at min krop virker bedre nu end for 10 år siden :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.