Der er noget jeg ik forstår..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. november 2012

Anonym trådstarter

Nu har jeg siddet og regnet min æl ud på div hjemmesider, jeg havde sidst mens

26 oktober og 21 nov, den siger så at min æl skulle være mellem d 28 novemer og 4 decmer¨jeg har købt æl-test og testet siden d. 26 nov, men de viser ikke positive nogle af dem....

hva ska man regne med+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

FruK

Altså det var jo først d. 28. i går - og der er 5 dage til d. 4/12. Mon ikke den positive test kommer, hvis du fortsætter? 

Jeg har ikkeksekveret prøvet æl-teste, men tænker st du så allerede i næste måned vil vide mere om hvornår den ligger og måske nemmere kan ramme det rigtige tidspunkt...? 

Anmeld

29. november 2012

pcoramt

Den dag du får din mens. er første dag i cyklus.. Du skal teste fra 12 dag i cyklus til du laver en positiv test efter to måneder med ÆL teste ved du hvilke dage din ÆL ligger

Anmeld

29. november 2012

come2

Anonym skriver:

Nu har jeg siddet og regnet min æl ud på div hjemmesider, jeg havde sidst mens

26 oktober og 21 nov, den siger så at min æl skulle være mellem d 28 novemer og 4 decmer¨jeg har købt æl-test og testet siden d. 26 nov, men de viser ikke positive nogle af dem....

hva ska man regne med+

Jeg kunne ikke regne med beregningen på nettet, min æl er ca. 9-12 dage efter mens

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Den dag du får din mens. er første dag i cyklus.. Du skal teste fra 12 dag i cyklus til du laver en positiv test efter to måneder med ÆL teste ved du hvilke dage din ÆL ligger

jeg er total rundforvirret, jeg havde den sidste første dags mens d. 21 november og forrige første dag d. 26 okt, hvornår er min æl så`+

aner ikke min cyklus

Anmeld

29. november 2012

pcoramt

Du kan først finde ud af det til næste mens. desværre :/ når du så får din mens. er det dag 1. 12 dage senere tester du og det bliver du ved med til at den er positiv. Hvis den ikke bliver positiv inden næste mens. Kan det være at du ikke har en rigtig ægløsning, og så kontakter du din læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.