Så kom 3 dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
og vi har stadig ingen sutteproblemer. Han har lagt sig pænt ned og er faldet i søvn hver aften siden vi dagde farvel til sutterne Gad vide om det bliver lige så let med bleen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Mariakock

Hvis i venter til han er klar, ja så bliver det nemt . Men vi har også været heldige med vores, både med sutter og bleen... Men tingene er aldrig så svære som vi gør dem til, det er mange gange os der skaber problemerne og ikke børnene... Men held og lykke med det..

Anmeld

8. juni 2009

Pia.

Hej Søde...
Nu ved jeg jo vores drenge er samme alder - men lige pt. tror jeg Mads bliver konfirmant med den sut - han vil IKKE slippe den og der er selvfølgelig ingen tvang, Men bliver lidt misundelig over dit indlæg, for ud af mine tre børn er Mads faktisk den første hvor den sut irritere mig, men han er også ekstra glad for den og har altid været det... - til gengæld bruger han ikke ble og har ikke gjort det i 6 mdr nu hverken dag og nat...

De to store havde ikke det store sutte behov - de brugte den stort set kun til at sove med og hvis man var lidt ked af det eller sur... - Men stod det til Mads så bruger han den altid og hele tiden...

Jeg er jo af den holdning at jeg ikke tager sutten fra mine børn da jeg mener de får et behov dækket ved at have den - et behov jeg ikke kan give dem på sammen måde, håber du forstår...

Nå men det korte af det lange er at jeg er lidt misundelig på at det går jer så nemt - "Læs med et smil"... - ville virkelig ønske jeg kunne prale af det samme...

Men min lille Mads elsker sin sut og nusser og det tyder ikke på den skal væk lige nu....

TILLYKKE med din store dygtige dreng, hvor er det flot...

Knus Pia.

Anmeld

8. juni 2009

Sweet1978

Super, ja vi går en hård tid imøde, Danielle har konsekvent kun haft sutten når hun har sovet, både her og i dagplejen. Men nu har hun været syg siden fredag og jeg har ikke nænnet at være hård. Så hun har haft den som hun lyster, så det bliver en kamp bare at komme tilbage til normalen. Så må vi tage den endelige kamp senere..... Skal lige siges at D. er et meget stædigt barn....

Anmeld

9. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Pia. skriver:

Hej Søde...
Nu ved jeg jo vores drenge er samme alder - men lige pt. tror jeg Mads bliver konfirmant med den sut - han vil IKKE slippe den og der er selvfølgelig ingen tvang, Men bliver lidt misundelig over dit indlæg, for ud af mine tre børn er Mads faktisk den første hvor den sut irritere mig, men han er også ekstra glad for den og har altid været det... - til gengæld bruger han ikke ble og har ikke gjort det i 6 mdr nu hverken dag og nat...

De to store havde ikke det store sutte behov - de brugte den stort set kun til at sove med og hvis man var lidt ked af det eller sur... - Men stod det til Mads så bruger han den altid og hele tiden...

Jeg er jo af den holdning at jeg ikke tager sutten fra mine børn da jeg mener de får et behov dækket ved at have den - et behov jeg ikke kan give dem på sammen måde, håber du forstår...

Nå men det korte af det lange er at jeg er lidt misundelig på at det går jer så nemt - "Læs med et smil"... - ville virkelig ønske jeg kunne prale af det samme...

Men min lille Mads elsker sin sut og nusser og det tyder ikke på den skal væk lige nu....

TILLYKKE med din store dygtige dreng, hvor er det flot...

Knus Pia.

Jesse var også begyndt at være afhængig af den, men han var desværre også ved at få suttetænder Så jeg havde en snak med min mor, og vi blev eninge om at når han var faldet til i bh, så kunne vi prøve. Vi har så også forberedt ham i en uge, hvor vi har forklaret ham hvad og hvordan det skulle ske

Jeg tror heller ikke det er en god ide at begynde med Mads. Hverdagen er jo stadig lidt ny for ham, så tror jeg ikke det er en god ændring også at skulle miste sutten

Knus

Anmeld

9. juni 2009

Nanna1985

Hvor er han dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.