Mmh ?! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.664 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg ..

Men jeg har fået en kæreste .. og i dag fortalte jeg det så til en god veninde, som betyder rigtig meget for mig. Og mens hun var her, glemte jeg alt om det, samtidig med at jeg frygtede hendes reaktion på det. Det var ikke min mening at skulle glemme det, og sms'ed det så til hende, hvor hun blev pændt mobset og sagde at jeg altid blev underlig og altid skulle sige det på sådan en irriterende måde og hun kunne ikke bruge til noget, at jeg havde glemt at sige det, mens hun var her!
Og jeg bliver egentlig lidt ked af det, det var jo ikke min mening at glemme at sige det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

B&J

forklar hende du er ked af det og du havde meget i hovede.... hvis hun ikke kan forstå det jamen så er det bare super træls...

for det er jo hvad der sker man har meget i hovede og endelig glemmer det man vil sige

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

forklar hende du er ked af det og du havde meget i hovede.... hvis hun ikke kan forstå det jamen så er det bare super træls...

for det er jo hvad der sker man har meget i hovede og endelig glemmer det man vil sige

Hun ved at jeg glemmer rigtigt meget for tiden, da jeg samtidig er løbet ind i en rigtig dårlig periode i mit liv oven i ..

Anmeld

29. november 2012

B&J

Anonym skriver:

Hun ved at jeg glemmer rigtigt meget for tiden, da jeg samtidig er løbet ind i en rigtig dårlig periode i mit liv oven i ..

øv hvor er det bare træls. men måske er det også svært for hende, for man ændre sig jo når man får det svært.. og det er ikke sikkert hun lige helt kan finde ud af at takle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.