Julelys til flagstang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

Hvem?

Laulund87 skriver:

Øj den gad jeg godt have til vores flagstang!

Ja, den er temmelig fin - en linkede til Bauhaus, men den er kun 7m til 599,- (tror jeg det var) og vores flagstang er 12 m og vil ikke give 4200 for en lyskæde, men fin - det er den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Laulund87

Hvem? skriver:

Ja, den er temmelig fin - en linkede til Bauhaus, men den er kun 7m til 599,- (tror jeg det var) og vores flagstang er 12 m og vil ikke give 4200 for en lyskæde, men fin - det er den

Jeg ved ikke engang hvor lang vores er haha

Men jeg vil dælme heller ikke give så meget Tror vi må nøjes med vores svampe og rensdyr med kane

Anmeld

29. november 2012

Hvem?

Laulund87 skriver:

Jeg ved ikke engang hvor lang vores er haha

Men jeg vil dælme heller ikke give så meget Tror vi må nøjes med vores svampe og rensdyr med kane

Ha, ved det også kun fordi jeg ønskede (og fik) en ny glasfiberflagstang sidste år i føs'dagsgave (I know, mærkelig ting at ønske sig - men jeg ønskede mig altså en ny flagstang )

Præcis, vi nøjes nu også med et alm. juletræ med lys i ude på terrassen

Anmeld

29. november 2012

Laulund87

Hvem? skriver:

Ha, ved det også kun fordi jeg ønskede (og fik) en ny glasfiberflagstang sidste år i føs'dagsgave (I know, mærkelig ting at ønske sig - men jeg ønskede mig altså en ny flagstang )

Præcis, vi nøjes nu også med et alm. juletræ med lys i ude på terrassen

Sådan en ny flagstang er da også fin

Bare man har lidt julelys, synes jeg

Anmeld

27. oktober 2014

lonne21

Hejsa alle!  Jeg ved godt at denne tråd er lidt gammel efter hånden... Men nu var det altså sådan at jeg netop stod med samme problem - nemlig: hvad hedder sådan en lyskæde som man kan hejse op i flagstangen...? Jeg blev ved med at finde denne tråd på google, og ville derfor lige give et hint, som måske kan hjælpe andre!

Det hedder vist nok bare "lyskæde til flagstang" og jeg har fundet denne, som faktisk er noget billigere end den som i omtaler herinde...  lyskæde til flagstang med 400 led fordelt på 10 strenge. den koster kun 800 kr. 

Jeg håber at i kan bruge svaret 

knus Lonne

Anmeld

27. oktober 2014

L-Mortil3

Jem og fix har dem, og de hedder nøjagtig DET julelys til flagstang :-)

Anmeld

27. oktober 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Hvem? skriver:

Nogen der ved hvor jeg finder (og hvad den hedder) sådan en jule kæde til flagstangen?

sidste år så jeg dem i Harald Nyborg.

men ellers prøv diverse byggemarkeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.