Nu må det gerne snart være min tur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. november 2012

tankai

Åh, alle bliver gravide lige for tiden! 

Én ting er alle dem jeg ikke kender.. 

Jer der er heinde, der synes jeg jo det er fantastisk, når jeg ser en positiv graviditetstest!

Men, så er der dem jeg jo gost kender.. ALLE bliver gravide hele tiden!

Først en veninde, som føder når som helst nu, dejligt at hun får en lille pige. og nu har jeg jo haft 9 måneder til at vænne mig til tanken..

Så bliver min lillesøster gravid, med termin d. 21 februar.. 

En veninde fra skolen, som ved vi så gerne vil have et barn, vælger at fortælle mig - over en besked på facebook - på min fødselsdag, at hun er gravid.. 

Nu er min kusine også gravid.. 

Åh, jeg synes det er lidt hårdt, når dem man kender bliver gravid på en upsér, nu når vi skal kæmpe så meget..

Og ja, jeg ved godt, at det ikke er så nemt for to piger, som for et hetero-par, men men men.. 

Puha', skal vidst slet ikke bruge denne tråd til noget, andet end afløb for mine følser.. 

Vi må vente på scanning d. 6, så jeg kan blive insemineret omkring d. 10.. 

Nu må det altså gerne snart være min tur!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

baby012

29. november 2012

mth1987

tankai skriver:

Åh, alle bliver gravide lige for tiden! 

Én ting er alle dem jeg ikke kender.. 

Jer der er heinde, der synes jeg jo det er fantastisk, når jeg ser en positiv graviditetstest!

Men, så er der dem jeg jo gost kender.. ALLE bliver gravide hele tiden!

Først en veninde, som føder når som helst nu, dejligt at hun får en lille pige. og nu har jeg jo haft 9 måneder til at vænne mig til tanken..

Så bliver min lillesøster gravid, med termin d. 21 februar.. 

En veninde fra skolen, som ved vi så gerne vil have et barn, vælger at fortælle mig - over en besked på facebook - på min fødselsdag, at hun er gravid.. 

Nu er min kusine også gravid.. 

Åh, jeg synes det er lidt hårdt, når dem man kender bliver gravid på en upsér, nu når vi skal kæmpe så meget..

Og ja, jeg ved godt, at det ikke er så nemt for to piger, som for et hetero-par, men men men.. 

Puha', skal vidst slet ikke bruge denne tråd til noget, andet end afløb for mine følser.. 

Vi må vente på scanning d. 6, så jeg kan blive insemineret omkring d. 10.. 

Nu må det altså gerne snart være min tur!

Kender godt det med alle omkring en er gravide og man lægger bare meget mere mærke til det nu hvor man gerne selv vil være det også 

Anmeld

29. november 2012

Miss Kat

Det er vist fuldstændig naturligt at føle sådan! Det gjorde jeg i hvert fald også selv, da det tog lidt tid for os og vi måtte sætte det midlertidigt på stand-by. og jeg oplevede også at alle blev gravide oven i hinanden. Kan faktisk huske at hele fire forskellige, uafhængigt af hinanden, kontaktede mig og fortalte at de ventede sig, dagen efter jeg havde gennemgået en biokemisk graviditet. Så er det altså svært at være det gode menneske, man ved, man bør være og bare være lykkelig på deres vegne!

Held og lykke med insemineringen. 

Anmeld

29. november 2012

tankai

Miss Kat skriver:

Det er vist fuldstændig naturligt at føle sådan! Det gjorde jeg i hvert fald også selv, da det tog lidt tid for os og vi måtte sætte det midlertidigt på stand-by. og jeg oplevede også at alle blev gravide oven i hinanden. Kan faktisk huske at hele fire forskellige, uafhængigt af hinanden, kontaktede mig og fortalte at de ventede sig, dagen efter jeg havde gennemgået en biokemisk graviditet. Så er det altså svært at være det gode menneske, man ved, man bør være og bare være lykkelig på deres vegne!

Held og lykke med insemineringen. 

Åh, dejligt at høre, jeg ikke er den eneste, der kan føle sådan.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.