Hvad giver i jeres børn i julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
25 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. november 2012

Mutti2

Søger lidt inspiration derfor vil jeg høre om i vil dele hvad i giver jeres børn i gave jeg har tilladt anonyme svar

Min datter på 4, snart 5,  får (indtil videre):

udklædnings kjole (Tiana's brudekjole)  

Barbie dukker: Rapunzel og flynn (regner nemlig med at hun skal have et barbiehus i fødselsdagsgave i januar). 

Men mangler noget fra "julemanden" og en ting mere. 

Håber i vil dele

kram Pernille  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Lullaby

Fra os får Izabella på 7: Symaskine og horsez til hendes nintendo.

Fra andre får hun: Guitar, forskellige ting til at lave hendes egne tasker osv. Tøj. Monster high dukke samt tilbehør til den.

Fra os får Yazmin på snart 5: Tegneplade, taske samt dekoration til den nintendo dsi hun får af svigermor.

Fra andre får hun: Nintendo dsi, brio babybarnevogn. Tøj.

Af julemanden er der: Puslespil, spil, klistremærker, tuscher samt farveblyanter, tegneblok samt symaskinetilbehør.

Anmeld

29. november 2012

onlyme

Milla-Victoria's mor skriver:

Søger lidt inspiration derfor vil jeg høre om i vil dele hvad i giver jeres børn i gave jeg har tilladt anonyme svar

Barbie dukker: Rapunzel og flynn (regner nemlig med at hun skal have et barbiehus i fødselsdagsgave i januar). 

Håber i vil dele

kram Pernille  

ingenting :/

Vi ligger pengene til side så de kan få en elektronisk bil til sommer i fødselsdagsgave
da min datter på 4 mdr har alt og søn på 16 mdr vil få mere glæde af sådan en til sommer frem for noget legetøj fx som han har masser af,.

nogle ville måske syntes det er ondt eller ikke ok, men så længe de er så små vil vi heller sparre lidt op så de kan få noget større og bedre

Anmeld

29. november 2012

henh01

Min datter på 8 år får Ipad mini og min søn på 2 år får Bobles tumledyr

Anmeld

29. november 2012

booster_88

Af os får han noget så praktisk som en ny dyne og pude og lidt sengetøj .

Han får sååh meget legetøj at han får noget praktisk af os

Anmeld

29. november 2012

come2

onlyme skriver:

ingenting :/

Vi ligger pengene til side så de kan få en elektronisk bil til sommer i fødselsdagsgave
da min datter på 4 mdr har alt og søn på 16 mdr vil få mere glæde af sådan en til sommer frem for noget legetøj fx som han har masser af,.

nogle ville måske syntes det er ondt eller ikke ok, men så længe de er så små vil vi heller sparre lidt op så de kan få noget større og bedre

Jeg synes bestemt ikke det er ondt.

De får jo sikkert også gave af andre, og bemærker ikke hvem de er fra

Anmeld

29. november 2012

onlyme

come2 skriver:

Jeg synes bestemt ikke det er ondt.

De får jo sikkert også gave af andre, og bemærker ikke hvem de er fra

Nej det er også det
Og når de så får den til sommer ved de jo det er fra mor og far,. Også bliver de glade der,. De får riglige julegaver i forvejen, så hvis vi giver dem den nu vil de ikke få glæde af enten den eller nogle af de andre fine ting de får  Ellers vil de være kede af de ikke må køre på den enden sommer, for vi har ingen have så de kan først køre i den hvis der ikke er sne

Anmeld

29. november 2012

Anonym

Her får knægten på 14 år en Iphone5 og den lille på 2år,får en dukkeseng,samt nogle DVD'er med bamse og lille nørd. 

Anmeld

29. november 2012

Moar2011

Milla-Victoria's mor skriver:

Håber i vil dele

kram Pernille  

Et lege køkken fra OBH

Anmeld

29. november 2012

Eliza

BOble elefant og lille+stor ugle. Det er hva jeg ved indtil videre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.