Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Nemesis skriver: Asta, astrid, Eva, Line, Vera,Henriette, Alexandra...er nole gamle navne :-DSisse
Asta, astrid, Eva, Line, Vera,Henriette, Alexandra...er nole gamle navne :-DSisse
Og dit navn er faktisk også et ret flot navn :-)
lisbethita skriver: Og dit navn er faktisk også et ret flot navn :-)
Jeg er ret vild med Agnes, Ingrid og Gudrun af de "ældre" danske navne.
Nemesis skriver: Tak :-) Det er da første gang jeg har hørt det :-D Men ja det er ikke mange man møder med det navn.:-) Sisse
Tak :-) Det er da første gang jeg har hørt det :-D Men ja det er ikke mange man møder med det navn.:-) Sisse
Da jeg så dit navn tænkte jeg, at det kunne jeg godt overveje til min datter (hvis det da bliver en pige). Vores ældste datter hedder Smilla Sofia. Vi kan godt lide navne med S, som du kan se. Smilla og Sisse ville lyde godt sammen :-)
Anonym skriver: vi venter os en lille bebs til sommer, me hvad skal han/hun hedde?Jeg er helt vild med navnet Villads, så det er jeg ret sikker på, hvis vi får en dreng, jeg er vild med de lidt gamle navne, Alma, nora osv, men jeg synes ikke jeg har fundet det rigtige pige navn endnu 2om gerne med forslag
vi venter os en lille bebs til sommer, me hvad skal han/hun hedde?Jeg er helt vild med navnet Villads, så det er jeg ret sikker på, hvis vi får en dreng, jeg er vild med de lidt gamle navne, Alma, nora osv, men jeg synes ikke jeg har fundet det rigtige pige navn endnu 2om gerne med forslag
Hvad med:
Anora
Aurora
Ellen
Agnes
Sigrid
Ingeborg
Leonora
Alva
Asta
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128