Testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. november 2012

mth1987

det er er bare møg frusterende at ha en så uregelmæssig mens når man gerne vil være gravid. Jeg havde sidste 1. Mens d. 14 oktober og har ikk set skyggen af den endnu. Forrige gang var det 29-30/7 og så først igen 14 okt så det er jo et langt mellemrum. Og så er det jo ikk til at vide mht æl eller testdag

har bestilt en tid her d. 10/12 hos min læge da jeg gerne vil undersøges for pcb 

har for ca 1 1/2 uge siden testet negativ  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Miss Church

mth1987 skriver:

det er er bare møg frusterende at ha en så uregelmæssig mens når man gerne vil være gravid. Jeg havde sidste 1. Mens d. 14 oktober og har ikk set skyggen af den endnu. Forrige gang var det 29-30/7 og så først igen 14 okt så det er jo et langt mellemrum. Og så er det jo ikk til at vide mht æl eller testdag

har bestilt en tid her d. 10/12 hos min læge da jeg gerne vil undersøges for pcb 

har for ca 1 1/2 uge siden testet negativ  

Øv hvor er det træls for dig, med så uregelmæssig mens  Håber alt er som det skal være og at du snart bliver gravid 

Anmeld

1. december 2012

mth1987

Miss Church skriver:

Øv hvor er det træls for dig, med så uregelmæssig mens  Håber alt er som det skal være og at du snart bliver gravid 

Tak for dettestede desværre negativ i dag 

Anmeld

2. december 2012

Tulipan

Øv hvor ærgeligt med den negativt test 

Det skal nok snart lykkedes, krydser fingre for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.