jordens største tudefjæs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.182 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Øv hvor er jeg bare ynkelig..
Sidder og ser "Marley and Me" og nu er hunden blevet gammel og syg.. jeg sidder bare og STORtuder og kan slet ikke holde ud at børnene i filmen er så kede af det..
Hvad er Jeres holdning til børn og kæledyr? Er det for hårdt for dem når dyrene dør?
knus Caroline, som altid har haft kæledyr og ved at de skal væk før mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

MetteT

Caroline86 skriver:

Sidder og ser "Marley and Me" og nu er hunden blevet gammel og syg.. jeg sidder bare og STORtuder og kan slet ikke holde ud at børnene i filmen er så kede af det..
Hvad er Jeres holdning til børn og kæledyr? Er det for hårdt for dem når dyrene dør?

Den tudede jeg også vildt til.. Altså sådan virkelig hulkede...
Tror det er fordi jeg selv har hund... Og ham kan jeg altså bare slet ikke undvære, så jeg har en aftale med ham om at han ikke dør.....

Knus Mette

Anmeld

8. juni 2009

BubbieBear

Caroline86 skriver:

Jeg elsker dyr, er vokset op med dyr. Fik faktisk mit første dyr da jeg var 2år gammel. Et marsvin. Det var mine forældre der synes jeg også skulle have en "baby" at passe på, nu da jeg blev storesøster.

Mine børn skal helt klart vokse op med kæledyr i deres liv. Og jo - dyret skal væk herfra inden vi skal, men det afskrækker mig ikke fra at give barnet et kæledyr

Anmeld

8. juni 2009

Moderator

MetteT skriver:

Den tudede jeg også vildt til.. Altså sådan virkelig hulkede...
Tror det er fordi jeg selv har hund... Og ham kan jeg altså bare slet ikke undvære, så jeg har en aftale med ham om at han ikke dør.....

Knus Mette

ja, det er helt vanvittigt som man kan hulke!
Der skal bare ingenting til at jeg græder for tiden.. Men dejligt at høre jeg ikke er den eneste

Anmeld

8. juni 2009

Findusinde

Den har jeg også STOR tudet til... Vi har hund.. En gul labrador ligesom Marley... Så jeg syns det var ekstra hårdt... 

Anmeld

8. juni 2009

BubbieBear

Caroline86 skriver:

ja, det er helt vanvittigt som man kan hulke!
Der skal bare ingenting til at jeg græder for tiden.. Men dejligt at høre jeg ikke er den eneste

Sådanne dage kan jeg også have søde

Jeg TUDBRØLEDE til bjørnebrødrene. Både 1'eren & 2'eren, og min forlovede driller mig stadig med det

Anmeld

8. juni 2009

Moderator

BubbieBear skriver:

Sådanne dage kan jeg også have søde

Jeg TUDBRØLEDE til bjørnebrødrene. Både 1'eren & 2'eren, og min forlovede driller mig stadig med det

hihi... jeg er heldigvis alene lige nu, så ingen til at drille mig med det

Anmeld

8. juni 2009

ønskebørn74

Tudbrølede også da jeg så den...
Er i det hele taget en softy på det område...
til min mands store fornøjelse...han morer sig kosteligt hver gang

Anmeld

8. juni 2009

Moderator

Der er ingen skam i at tude over Marley and Me   Den er så lækkersørgelig på den fede måde... Både kæresten og jeg lå i fosterstilling længe efter rulleteksterne

Anmeld

8. juni 2009

Moderator

Rosa skriver:

Der er ingen skam i at tude over Marley and Me   Den er så lækkersørgelig på den fede måde... Både kæresten og jeg lå i fosterstilling længe efter rulleteksterne

hehe..hvor er det dejligt at høre!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.