mistanke om nedsat hørelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. november 2012

TeamRocket

Hvem skal vi kontakte? Vi har desværre lidt en mistanke om at sønnike ikke hører så godt, basseret på at han altid råber og skriger 3-4 gange så højt som andre børn og så siger han intet endnu, han forsøger virkelig men det er stadig kun babyord og så råb og skrig. Han er to år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Janni.

Tror jeg vil prøve med en ørelæge. Her hørte Silas heller ikke særlig godt, og råbte/skreg en del. Det har rettet sig rigtig meget nu, han havde væske i begge ører og fik dræn. 

Anmeld

29. november 2012

VIPpigen

Jeg ville lige kontakte ørelægen... Lader til ham og Lilje er jævnaldrende, og jeg er den heldige vinder af den nye Lotte Heise, selvfølgelig ikke rent, men hun snakker så man udemærket forstår hende

Anmeld

29. november 2012

TeamRocket

Janni. skriver:

Tror jeg vil prøve med en ørelæge. Her hørte Silas heller ikke særlig godt, og råbte/skreg en del. Det har rettet sig rigtig meget nu, han havde væske i begge ører og fik dræn. 

Okay, man skal henvises af lægen til ørelægen ikke? Vi har nemlig nævnt det for vores læge to gange nu og han siger bare at når knægten aldrig er syg og aldrig tar sig til ørene så er de fine. Men altså, jeg vil gerne ha det tjekket af en med liiidt mere forstand på det.

Anmeld

29. november 2012

Janni.

TeamRocket skriver:

Okay, man skal henvises af lægen til ørelægen ikke? Vi har nemlig nævnt det for vores læge to gange nu og han siger bare at når knægten aldrig er syg og aldrig tar sig til ørene så er de fine. Men altså, jeg vil gerne ha det tjekket af en med liiidt mere forstand på det.

Nej du kontakter bare ørelægen direkte. 

Silas har heller aldrig haft ondt, eller vist tegn på det. Alligevel havde han væske på begge ører, nedsat balance og hørelse. Han begyndte at gå 1 ½ uge efter drænene var lagt. Er glad for at vi tog til en ørelæge. 

Anmeld

29. november 2012

TeamRocket

VIPpigen skriver:

Jeg ville lige kontakte ørelægen... Lader til ham og Lilje er jævnaldrende, og jeg er den heldige vinder af den nye Lotte Heise, selvfølgelig ikke rent, men hun snakker så man udemærket forstår hende

Hihi. Ja herhjemme lærte storesøster også hurtigt at snakke, og hun har ikke lukket munden siden :-P men det er nu også skønt med sådan nogle plapre prinsesser :-D

Anmeld

29. november 2012

TeamRocket

Janni. skriver:

Nej du kontakter bare ørelægen direkte. 

Silas har heller aldrig haft ondt, eller vist tegn på det. Alligevel havde han væske på begge ører, nedsat balance og hørelse. Han begyndte at gå 1 ½ uge efter drænene var lagt. Er glad for at vi tog til en ørelæge. 

Okay, jamen tusind tak for svar så vil jeg da se at få ringet :-D

Anmeld

29. november 2012

Janni.

TeamRocket skriver:

Okay, jamen tusind tak for svar så vil jeg da se at få ringet :-D

lyder som en god idé. Håber ikke der er for lang ventetid. 

Anmeld

29. november 2012

VIPpigen

TeamRocket skriver:

Hihi. Ja herhjemme lærte storesøster også hurtigt at snakke, og hun har ikke lukket munden siden :-P men det er nu også skønt med sådan nogle plapre prinsesser :-D

Ja... Der er altid nogen at snakke med

men afsted med ham, hellere tjekke en gang for meget end en gang for lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.