og julefrokost?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg går på en videregående udd, vi ska holde julefrokost imorgen og alle er oppe og køre over vi bare ska ha øl, men jeg er ik helt med, ville i drikke når i brøver at lave bebs?

Jeg er ikke en der går meet i byen, så jeg skal IKKE drikke, men hva er jeres holdning?

Og ved jeg tilfælgelig vis har ÆL fra imorgen, så der håber eg jo at bebs blir lavet, hvis den ikke allerede er lavet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Jeg går på en videregående udd, vi ska holde julefrokost imorgen og alle er oppe og køre over vi bare ska ha øl, men jeg er ik helt med, ville i drikke når i brøver at lave bebs?

Jeg er ikke en der går meet i byen, så jeg skal IKKE drikke, men hva er jeres holdning?

Og ved jeg tilfælgelig vis har ÆL fra imorgen, så der håber eg jo at bebs blir lavet, hvis den ikke allerede er lavet...

Jeg er heller ikke en der drikker ofte, men jeg ville da nyde min (sidste?) aften med studiekammeraterne? Tro mig, det er der ikke meget af når du først er blevet mor - 2½ år inde i mit studie kan det tælles på een hånd hvor mange gange jeg har haft overskud til at være social og halvfuld..

Alkohol og evnen til at undfange, når det er på et så lille plan som dit er, har ikke noget med hinanden at gøre. Udover du måske er lidt mere løssluppen når du lander hjemme ved kæresten

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

Gardenia skriver:

Jeg er heller ikke en der drikker ofte, men jeg ville da nyde min (sidste?) aften med studiekammeraterne? Tro mig, det er der ikke meget af når du først er blevet mor - 2½ år inde i mit studie kan det tælles på een hånd hvor mange gange jeg har haft overskud til at være social og halvfuld..

Alkohol og evnen til at undfange, når det er på et så lille plan som dit er, har ikke noget med hinanden at gøre. Udover du måske er lidt mere løssluppen når du lander hjemme ved kæresten

Vi har børn i forvejen, så ved godt hvad jeg går indtil

Anmeld

29. november 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Vi har børn i forvejen, så ved godt hvad jeg går indtil

Det kunne jeg jo ikke lige gennemskue

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

Det kunne jeg jo ikke lige gennemskue

Tænkte bare mere hva holdning var til alkohol og prøve at lave bebs/ bebs er måske allerede lavet, men fortidlig at teste?

Anmeld

29. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

det kommer an på hvor i cyklus man er om jeg ville gøre det - er det 4 dage inden test dag, ville jeg nok IKKE drikke.. er det derimod 4 dage inden ÆL ville jeg drikke, uden at tænke videre over det - livet bliver sku for surt hvis man skal leve som gravid uden at være det, prøv at tænk hvis det tager jer et år at blive gravide, så skal man rende et år at være gravid, uden reel at være gravid

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det kommer an på hvor i cyklus man er om jeg ville gøre det - er det 4 dage inden test dag, ville jeg nok IKKE drikke.. er det derimod 4 dage inden ÆL ville jeg drikke, uden at tænke videre over det - livet bliver sku for surt hvis man skal leve som gravid uden at være det, prøv at tænk hvis det tager jer et år at blive gravide, så skal man rende et år at være gravid, uden reel at være gravid

Jeg har tidlig testdag d 16 dec, altmå min æl er fra imorgen (hvor julefrokosten er) og indtil d 4. december, men jeg blev sidste gang gravid udenfor æl, men jeg drikker ikke imorgen, å jeg da sikker

Anmeld

29. november 2012

anna111

Profilbillede for anna111

tror ikke der sker noget ved at drikke en enkel øl eller 2  syntes du skal nyde livet lidt osse så procet baby ikke bare bliver en sur pligt det er osse nemmer at blive gravid vis man ikke tænker for meget over det i 13mdr prøve mig og kæresen på at blive gravide og tænkte rigtig meget på det da jeg så gav op og endstillede mig på at skulle undersøges blev jeg gravid med det samme mistede desværre i 6uge men  for dig håber snart det lykkes 

Anmeld

29. november 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jeg skulle selv til galla afslutning på min skole og jeg vidste ikke at jeg var gravid - men vi planlagde at blive gravide.

Jeg valgte simpelthen alkohol fra, og det var en god ide. Ugen efter stod jeg med en positiv test.

Jeg er måske pylleret, men det skulle da i hvert ikke være min egen skyld hvis der skete mit barn noget eller en potentiel graviditet 

Anmeld

29. november 2012

LR85

Min holdning er a man sagtens kan drikke en øl (eller flere) selvom man prøver a få børn. 

man ved jo ikke om det sker om en uge eller 14 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.