Testede lige igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

minskat

FrkZier skriver:

den øverst til venstre kan jeg godt skimte en meget svag streg - men hvis det er den der er aflæst overtid, ville jeg bestemt ikke stole på den, desværre

Altså , de er tydeligere i virkeligheden. . Men stoler heller ikke helt på dem, fordi de har ligget et par minutter for længe..

Men altså hvis der kommer en streg , betyder det jo at der må være noget om det , ellers ville den jo ikke komme ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

FrkZier

BabyNuu skriver:

Altså , de er tydeligere i virkeligheden. . Men stoler heller ikke helt på dem, fordi de har ligget et par minutter for længe..

Men altså hvis der kommer en streg , betyder det jo at der må være noget om det , ellers ville den jo ikke komme ?

99% af alle graviditetstests bliver "positive" med tiden, eller positive bliver de jo ikke ikke men der kommer en streg 2 frem, som bliver tydligere og tydligere med tid - det er derfor at der står de skal aflæses inden for max 5 min og derudover er resultatet ugyldigt..

men med det sagt, kan det jo godt være du er gravid, det er jo stadig ret tidligt at teste og forvente positv (hilsen hende der først testede meget positiv 5+6)

Anmeld

29. november 2012

minskat

FrkZier skriver:

den øverst til venstre kan jeg godt skimte en meget svag streg - men hvis det er den der er aflæst overtid, ville jeg bestemt ikke stole på den, desværre

Nej , ved det
Ihh det er så træls når man så gerne vil , og at det stadig er en usikkerhed ..

Anmeld

29. november 2012

dukke

en af dem linger min og jeg er 27 uger i dag

for den er der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.