traene efter kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. november 2012

Gravid2012

der er nu gaaet 6 uger og 2 dage siden jeg fik kejsersnit...

maa jeg godt traene nu?

og maveboejninger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Gardenia

Gravid2012 skriver:

der er nu gaaet 6 uger og 2 dage siden jeg fik kejsersnit...

maa jeg godt traene nu?

og maveboejninger?

Jeg fik at vide at jeg ingenting måtte i 3 måneder. Jeg måtte slæbe på baby og det der svarede til hans vægt og det var det. Jeg spurgte om det gså gjaldt let rengøring, støvsugning osv - det var ingenting.

Så jeg gik ture - det måtte jeg. Med drengen i barnevognen og hunden ved siden af, mobilen i lommen til hvis jeg blev for træt og så gik og gik og gik jeg.
Farmand var for dejlig i den tid, han gjorde bare alt uden at kny og stod op som den første hver eneste gang, fordi det tog lang tid før jeg kunne komme omkring. 

Men fordelen vil du blive lykkelige af - mit ar er idag næsten væk. Det er en mikroskopisk streg lige over mit skamben, min mave er blevet fin og flad igen. Du vil takke dig selv senere hvsi du tænker dig godt om nu

Anmeld

29. november 2012

LR85

jeg ville stadig vente.

hvorfor tage chancen?

Anmeld

29. november 2012

Gravid2012

Gardenia skriver:

Jeg fik at vide at jeg ingenting måtte i 3 måneder. Jeg måtte slæbe på baby og det der svarede til hans vægt og det var det. Jeg spurgte om det gså gjaldt let rengøring, støvsugning osv - det var ingenting.

Så jeg gik ture - det måtte jeg. Med drengen i barnevognen og hunden ved siden af, mobilen i lommen til hvis jeg blev for træt og så gik og gik og gik jeg.
Farmand var for dejlig i den tid, han gjorde bare alt uden at kny og stod op som den første hver eneste gang, fordi det tog lang tid før jeg kunne komme omkring. 

Men fordelen vil du blive lykkelige af - mit ar er idag næsten væk. Det er en mikroskopisk streg lige over mit skamben, min mave er blevet fin og flad igen. Du vil takke dig selv senere hvsi du tænker dig godt om nu

οκ det er da mega lang tid... men det maa jeg vel bare bide i mig... tak for svaret

Anmeld

29. november 2012

Gravid2012

LR85 skriver:

jeg ville stadig vente.

hvorfor tage chancen?

ja det har du ret i.....

Anmeld

29. november 2012

LR85

Gravid2012 skriver:

ja det har du ret i.....

men gå nogen lange ture, få pulsen op, lav nogen benbøjninger, løft dit barn op og ned så du træner armene, og inden du ser dig om, er der gået 8 uger, og så kan du stille og roligt begynde med lette mavebøjninger.

Men gør det ondt eller er ubehageligt, så vent lidt.

Jeg fik kejsersnit for 5 måneder siden og havde ondt da jeg begyndte efter 8-10 uger, men jeg vebtede lidt og nu gør det ikke spor ondt.

Anmeld

29. november 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ja det må du godt,man skal kun holde sig i ro i 4-6 uger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.