Første dag i ny vane

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. november 2012

Nadia&Daniel

Ja, jeg har tænkt mig at få en ny vane (har lige haft besøg af mor fra Jylland, så det har hjulpet lidt på det)

Fra i dag af, vil jeg spise morgenmad HVER dag - og det bliver i første omgang en hel pære skåret i stykker, blandet i lidt yoghurt og så mandler oven på.. Har lige spist en skål (sent morgenmad - har ikke lige fundet tid før nu)..

Så første (kommende) vane er begyndt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

MorDk

Meget god vane! Morgenmad er MEGET vigtig!

Anmeld

29. november 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Meget god vane! Morgenmad er MEGET vigtig!

Har desværre mistet denne vane efter jeg flyttede hjemmefra (for 4½ år siden)..

Men nu skal det være

Anmeld

29. november 2012

Troldemommi

God vane, den bliver du garenteret glad for, den giver bare så meget mere energi

Monica

Anmeld

29. november 2012

Hvem?

Nadia&Daniel skriver:

Ja, jeg har tænkt mig at få en ny vane (har lige haft besøg af mor fra Jylland, så det har hjulpet lidt på det)

Fra i dag af, vil jeg spise morgenmad HVER dag - og det bliver i første omgang en hel pære skåret i stykker, blandet i lidt yoghurt og så mandler oven på.. Har lige spist en skål (sent morgenmad - har ikke lige fundet tid før nu)..

Respekt!

Jeg tror ikke jeg har spist morgenmad i 10 år - jeg kan aldrig få noget indenbords før tidligst kl.12 også selv om dagen starter kl 05 - igen stor respekt!

Anmeld

29. november 2012

banana3

Nadia&Daniel skriver:

Jeg er SÅ dårlig til at få spist om morgenen. Jeg har somregel slet slet ikke lyst til mad når jeg står op, der skal altså lige et par timer

Anmeld

29. november 2012

Kloster

God idé. Det vil din krop, hjerne, velvære blive glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.