Åh hvor er det hårdt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg bliver nød til at skrive lidt ned. Jeg synes det er så hårdt at være mor lige for tiden. jeg føler ikke rigtig at jeg slår til. Min søn trives i vuggestuen, men han er meget udadreagerende. Han er ikke den eneste så vidt jeg kan forstå. Imorges skulle jeg aflevere ham i vuggestue. Far er ikke hjemme. Han plejer at afl. eller være hjemme med vores datter hvis jeg afl. Nå men idag måtte jeg ud af døren med begge unger for første gang. Det var ikke spor sjovt. Min søn var "Rasmus modsat" og ville intet. Han råbte, skreg og græd og ville bare se tegnefilm. Min datter skreg også meget her til morgen så havde 2 hylende børn. Jeg kunne bare mærke at jeg var ved at gå kold. Blev så ked af det indeni. Følte mig som verdens værste mor. Åh ville ikke så meget med dette indlæg. Bare komme lidt af med mine tanker. Er bare så ked af det. Hilsen en trist mor til 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

blomst84

29. november 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg bliver nød til at skrive lidt ned. Jeg synes det er så hårdt at være mor lige for tiden. jeg føler ikke rigtig at jeg slår til. Min søn trives i vuggestuen, men han er meget udadreagerende. Han er ikke den eneste så vidt jeg kan forstå. Imorges skulle jeg aflevere ham i vuggestue. Far er ikke hjemme. Han plejer at afl. eller være hjemme med vores datter hvis jeg afl. Nå men idag måtte jeg ud af døren med begge unger for første gang. Det var ikke spor sjovt. Min søn var "Rasmus modsat" og ville intet. Han råbte, skreg og græd og ville bare se tegnefilm. Min datter skreg også meget her til morgen så havde 2 hylende børn. Jeg kunne bare mærke at jeg var ved at gå kold. Blev så ked af det indeni. Følte mig som verdens værste mor. Åh ville ikke så meget med dette indlæg. Bare komme lidt af med mine tanker. Er bare så ked af det. Hilsen en trist mor til 2

Anmeld

29. november 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Sådan er vores morgener altid .. 
Jeg har vendt mig til det ..

Knus til dig 

Anmeld

29. november 2012

Alexander&Lærke

til dig. Kan godt huske da min den yngste var mindre og vi skulle ud af døren, sønnike, datter og jeg... Det var ikke altid det sjoveste og min søn var enda 4 da lillisøster kom til....

Men at han er udadregernede tror jeg mange er i den aldre, ink min egen, min egne er dagplejebarn og da han kom i bh blev han også udafregenende, tror det handlede om at få opmærksomheden, da han jo var vant til bare at få den herhjemme og hos dp mor, men de prøver jo grænser af hele tiden og vi bare se hvor langt de kan komme med det, hvis man hver gang fortælle dem at det er forkert og at det må man bare ikke, så skal det nok holde igen. Min er 5 nu og gør det sjældent.... Håber du får lidt ro i sindet og kan slappe lidt af resten af dagen, sådan nogle dage vil man opleve indimellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.