Lidt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. november 2012

TNBC

Hej de damer

Jeg skal til jobsamtale i morgen, som gæstedagplejer, men jeg er noget nervøs for vil virkelig gerne have det, men ved ikke hvad jeg skal sige eller spørge om.
Nogen der kan hjælpe mig lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

tarkoflen

Det kan jeg desværre ikke hjælpe med, men jeg for dig

Anmeld

29. november 2012

TNBC

tarkoflen skriver:

Det kan jeg desværre ikke hjælpe med, men jeg for dig

Tak.. For vil virkelig gerne have det,men er bare bange for at kvaje mig(for det gør jeg tit)

Anmeld

29. november 2012

AnneP

Yurie skriver:

Hej de damer

Jeg skal til jobsamtale i morgen, som gæstedagplejer, men jeg er noget nervøs for vil virkelig gerne have det, men ved ikke hvad jeg skal sige eller spørge om.
Nogen der kan hjælpe mig lidt?

Tror bare du skal være dig selv! Og spørg om det der kommer til dig!

masser af  til dig

Anmeld

29. november 2012

tarkoflen

Yurie skriver:

Tak.. For vil virkelig gerne have det,men er bare bange for at kvaje mig(for det gør jeg tit)

Jeg tror da bare du skal være dig selv! Det er jo dig de skal ansætte og ikke en du ikke er

Jeg ved ikke hvad de kan finde på at spørge om, men hvis du er dig selv, så kan du da ikke kvaje dig! Det er jeg sikker på

Anmeld

29. november 2012

TNBC

tarkoflen skriver:

Jeg tror da bare du skal være dig selv! Det er jo dig de skal ansætte og ikke en du ikke er

Jeg ved ikke hvad de kan finde på at spørge om, men hvis du er dig selv, så kan du da ikke kvaje dig! Det er jeg sikker på

Ja det skulle man tro...
Ja, jeg ved at jeg skal være mig selv, men det er bare som om klappen nogle gange går ned, hvis jeg bliver nervøs. Men jeg er bare så glad for at jeg skal til samtale, for det betyder at jeg kan have arbejde fra januar og det ville bare gøre alt meget bedre.
Og det her er noget jeg virkelig elsker.

Anmeld

29. november 2012

Dinsen

Hejsa.. 

En go måde at starte på er hvertfald, en fast håndtryk, øjenkontakt og et lille smil  

og ja, vær dig selv, og fortæl hvorfor du så gerne vil arbejde med børn.. 

held og lykke 

Anmeld

29. november 2012

TNBC

Dinsen skriver:

Hejsa.. 

En go måde at starte på er hvertfald, en fast håndtryk, øjenkontakt og et lille smil  

og ja, vær dig selv, og fortæl hvorfor du så gerne vil arbejde med børn.. 

held og lykke 

Det vil jeg huske på. Tak..

Det er så længe siden at jeg har været til jobsamtale.. sidst var det over telefonen og afsted..

Anmeld

29. november 2012

tarkoflen

Yurie skriver:

Ja det skulle man tro...
Ja, jeg ved at jeg skal være mig selv, men det er bare som om klappen nogle gange går ned, hvis jeg bliver nervøs. Men jeg er bare så glad for at jeg skal til samtale, for det betyder at jeg kan have arbejde fra januar og det ville bare gøre alt meget bedre.
Og det her er noget jeg virkelig elsker.

Jamen så tror jeg, at du skal starte med at sige, at du er rigtig nervøs fordi du rigtig gerne vil det!

Og så er det jo også dem du skal til samtale hos, der har et ansvar for at få dig til at føle dig godt tilpas! De bedste samtaler er dem, hvor det er en der har forstand på at afholde samtaler, og det må man gå ud fra, at dem du skal til samtale hos har!

Er der hjemme hos dig samtalen foregår eller hvordan? Hvis den skal det, så sørg for at gøre det hyggeligt, så det ikke føles som en samtale, men mere som en snak

Anmeld

29. november 2012

TNBC

tarkoflen skriver:

Jamen så tror jeg, at du skal starte med at sige, at du er rigtig nervøs fordi du rigtig gerne vil det!

Og så er det jo også dem du skal til samtale hos, der har et ansvar for at få dig til at føle dig godt tilpas! De bedste samtaler er dem, hvor det er en der har forstand på at afholde samtaler, og det må man gå ud fra, at dem du skal til samtale hos har!

Er der hjemme hos dig samtalen foregår eller hvordan? Hvis den skal det, så sørg for at gøre det hyggeligt, så det ikke føles som en samtale, men mere som en snak

Nej jeg skal ned til dem.

Hvordan ville i egentlig have det med en dagplejer der havde hullede jeans og trøjer med skøre/sjove billeder og tekst( jeg har en meget livlig tøjstil)
ved godt at det ikke kommer an på tøjet, men der er nogen der bare ikke bryder sig om den måde jeg klæder mig på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.