Hvor er jeg bare stolt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

Honningblomst

Her kommer lige et hvor-er-jeg-stolt-af-mit-barn-indlæg....
Kan godt være jeg var stolt af de små pus da de kunne gå, sidde osv, men man bliver sørme ikke mindre stolt når de bliver større...Min store dreng kom i dag hjem fra skole og havde fået resultatet af sin matematikpøve i 5 klasse...og han var sgu den bedste i hele klassen.
Det er en rigtig matematikklasse, så derfor er der lige nogle stykker 4-5 der er ret gode, men der blev Jeppe lige den bedste..så vi har lavet god mad og hygget og fejret vores seje søn og storebror med den fantastiske matematik-hjerne...endnu større fordi hans mor er en virkelig matematik-klovn.
Men altså...Jeppe var bare så glad og stolt, for sidste gang havde han ikke været tilfreds med sit resultat.
Jeg ved godt der måske er mange der tænker at man ikke sådan skal dyrke det, men det gør vi..for han har evnerne så derfor presser det ham ikke spor...
Knus Eva..som bare er stolt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Pia.

Tillykke med din dygtige dreng... super flot og selvfølgelig er du stolt det skal man da være ...

Vi har lige været til skole/hjem samtale med begge børn .... Mille er også den dygtigste i hendes klasse - hun skriver og læser ting som man slet ikke forventer i børnehaveklassen og så er hendes skrift så flot- så stolt var moren...

Mikkel er også super dygtig og følger 100 % med både med matematik, Dansk og engelsk

Så stolte skal vi være af vores skønne unger ....

De kan også mange andre gode ting uden for skolen - så i det hele taget er jeg bare stolt af at være mor til mine tre guldklumper

Knuser Pia.

Anmeld

8. juni 2009

Honningblomst

Tillykke med din dygtige dreng... super flot og selvfølgelig er du stolt det skal man da være ...

Vi har lige været til skole/hjem samtale med begge børn .... Mille er også den dygtigste i hendes klasse - hun skriver og læser ting som man slet ikke forventer i børnehaveklassen og så er hendes skrift så flot- så stolt var moren...

Mikkel er også super dygtig og følger 100 % med både med matematik, Dansk og engelsk

Så stolte skal vi være af vores skønne unger ....

De kan også mange andre gode ting uden for skolen - så i det hele taget er jeg bare stolt af at være mor til mine tre guldklumper

Knuser Pia.

Jeg synes bare det er svært med en type som Jeppe...som let keder sig og så ikke laver en skid i lange perioder...men ja, overvejer om han skal flyttes til en skole der kan give ham den udfordring han har brug for...

Spændende hvordan det påvirker dine at I skal flytte...Jeppe gik helt i stå fagligt i den periode...er sgu lidt hårdt sådan en omgang, men så kan man glæde sig over de ikke er bagud og godt kan tåle at komme bagud..

Jeg må sige at det ikke er sådan at jeg dagen lang og altid går og er stolte af mine børn-smiler- de er da dejlige og jeg elsker dem...men de kan sørme da også være de mest trælse møgunger jeg kender...og billigt til salg...

Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.