Min kæreste og jeg har i dag fået et tilbud om at leje et hus.. IH! Huset er nyrenoveret for omkring 400.000 kr.. I form af nyt gulv i alle rum, nybygget bryggers, helt splinterny eltavle, solceller på taget, nybygget terasse og meget mere. Vi fået tilbudt om at leje huset for omkring 4500-5000 kr i måneden.. Han kommer ikke til at tjene på det overhovedet, det er bare så han kan beholde det. Der kommer selvfølgelig mange andre udgifter ved siden af, men ih hvor er det bare et lækkert tilbud! Huset er 139 kvm og hele grunden er 887 kvm. Vi får så forkøbsret og der er 5 min. gang til både børnehave og skole. Det ligger i et stille og roligt villakvarter. Børneværelser og det hele og nogle af tingene såsom stort flot spisebord + stole, kummefryser, babyting og mere får vi med. (Vi kender ejeren af huset) Vi havde i forvejen snakket om at flytte i noget større men efter det her tilbud , ville de ting vi ellers havde snakket om blive meget dyrere.. Sikke en skøn dag det har været.. Jeg synes alt sammen pludselig begynder at flaske sig

Anmeld