Er der nogle der ved hvilken...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

Lise

Er der virkelig nogen der TROR på den kinesiske kalender???

Hvis der var hold i det, fandtes der nok ikke så mange forskellige.

Jeg skulle have to piger nu (det sagde pendulet btw også) - og alligevel har jeg to drenge. Hvordan kan det næsten lade sig gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Anonym trådstarter

Tja, jeg kan godt se at man nok skal lade være med at tro på dem. Men efter mit første barn, hvor alle kalenderne sagde en pige og det blev en pige, så bliver man vel lidt overtroisk. Jeg synes bare det er virkelig mærkeligt at de kan være så forskellige. Der er da trods alt måned og alder hvor de er enige. Men tænker bare om man kunne sige at en af dem var den oprindelige?

Anmeld

29. november 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Tja, jeg kan godt se at man nok skal lade være med at tro på dem. Men efter mit første barn, hvor alle kalenderne sagde en pige og det blev en pige, så bliver man vel lidt overtroisk. Jeg synes bare det er virkelig mærkeligt at de kan være så forskellige. Der er da trods alt måned og alder hvor de er enige. Men tænker bare om man kunne sige at en af dem var den oprindelige?

Der er 51,2% chance for at få en dreng, og 48,8% chance for at få en pige i hver graviditet.........og så bliver du overtroisk?

Hvis man endelig skal hoppe blot en lille smule med på den - så skal man jo også omregne til kinesisk månekalender, der ikke følger vores almindelige kalenderberegning - og hvem ved, så kan det være, at du skulle have haft en dreng sidste gang!

Det er sjovt at få et gæt i skemaform, men jeg kunne lige så godt spørge den lokale købmand og få et lige så kvalificeret gæt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.