Kongehuset ell præsident???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

Kloster

Tænker nok, det kan få folk op af stolen...

Men hvorfor skal vi lige have et kongehus?
De har ingen politisk indflydelse, koster staten en masse penge og er vel egentlig bare en reklame for Danmark udadtil, som fx Arla ell Mærsk???

Hvad mener du??

Kloster
- Der også godt kan lide kongehuset, men nok ikke kan se det praktiske i det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Vi skal da have et kongehus af netop de grunde. De giver millioner af kroner i godwill og vi har en repræsentant for Danmark, der netop er upolitisk. 

Hilsen Jeanne - royalist 

Anmeld

8. juni 2009

Diana...

Kongehus.

Anmeld

8. juni 2009

SaNiNa

Helt sikkert et kongehus

Anmeld

8. juni 2009

Honningblomst

hvorfor præsident??? det kan jeg ikke forstå..så var det vel bare en statsminister og så ikke andet.

Jeg synes kongehuset er hyggeligt....elsker at se på deres fine kjoler og nyder prinsessedrømmen og evntyret...og så skal de altså ikke blive alt for menneskelige...at Joachim blev skilt og gift igen passer perfekt til en almindelig familie, men i de eventyrbøger jeg har, da gjorde man det ikke...så altså, måske er jeg blevet for meget realist til at være royalist...eller også er de royale bare blevet for realistiske...ved det ikke..

Men hvis jeg virkelig tænker over det, så er det mig meget imod at mennesker fødes ind til en sådan position...at man ufrivilligt bliver sat i en stilling man ikke kan vælge fra(kan man godt, men altså...man er jo voksne før man kan vælge fra og det er jo her man først burde vælge til og ikke have haft en tvungen opvækst...svært at forklare)
Så jeg synes faktisk det er synd at der er mennesker der får valgt et livsforløb på den måde....så egentlig er jeg nok til at vi stille og rolig får alle mennesker til at have lige muligheder...også selvom man kommer fra den familie..

Knus Eva..

Anmeld

8. juni 2009

Mum33

Jeanne skriver:

Vi skal da have et kongehus af netop de grunde. De giver millioner af kroner i godwill og vi har en repræsentant for Danmark, der netop er upolitisk. 

Hilsen Jeanne - royalist 

Er så enig !!!! Prøv lige at se det for jer : Præsident Lars !!!!

Nej de klarer det sgu godt. Dejlig vi danskere har noget at samles om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.