Hej.... - Langt indlæg forude, læs hvis du har lyst!
Ja, jeg hader folk som køre dobbeltspil, folk som lyver for at sætte sig selv i bedre lys! - Og værst af alt så gør det ondt, når det er ens egen søster man mener!
Jeg har altid vidst hun løj utrolig meget overfor alle folk, for at fremhæve sig selv, hun har altid rendt med løgnhistorier til stor diskussion for mine forældre som har måtte lide under hendes løgne nogen gange... 
Nå, jeg starter så i samme mødregruppe som hende, uheldigt nok, men jeg gir det en chance, jeg har så været der 3 gange nu og jeg ELSKER det, hun er så stoppet nu, MEN, overfor alle dernede spiller hun deres bedste veninde, hun fylder dem op med løgn om diverse ting, som jeg så skal lægge øre til, det er ved at køre fuldstændig af sporet..
Jeg bliver så venner med en af pigerne fra mødregruppen på facebook idag, så får jeg en besked fra min søster, "Mærkeligt du pludselig skal snakke med *******"...... Sådan en besked får jeg ALTID når jeg snakker med en ny person som hun også kender, så har vi endnu en diskussion igang! - Det hele bunder i at hun lyver så meget, at hun ikke vil have at jeg snakker med nogen hun har snakket med før, for så griber jeg hende bare i løgnene...
Har prøvet så mange gange at sige, vågn nu op, prøv at være glad for dit eget liv istedet for at lyve så fandens meget..
Hun kan finde på at svine alle folk til, for bagefter at kysse dem direkte i røven og jeg brækker mig sku snart, der går jeg så run dt og ser på at hun slikker røv på alle folk, mens hun bagefter skal tale grimt om dem, jeg væmmes ved det, jeg væmmes ved at hun kan have det så dårligt med sig selv at hun er nødt til at lyve & dække hendes eget liv med andres liv! 
Ja, jeg ved hun har det skide elendigt selv, men hjælp vil hun jo ikke have, hun har levet de sidste 4 år med den samme fyr, som hun har barn sammen med, efter de fandt sammen har hun ændret sig markant negativt! - Selv ham lyver hun for konstant, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre mer'? 
Har nu besluttet at jeg vil stoppe med at snakke med hende, mere end højst nødvendigt, for jeg gider ikke at blive brugt som en hun bare skal svine folk til, jeg gider ikke kun bruges til at være hendes nikkedukke....
Nu må jeg sige stop, & det har jeg tænkt mig at gøre.. !
Det er så skide ærgeligt det er ens søster der er sådan & man er nødt til at begive sig væk fra hende, men jeg kan bare ikke klare mere at blive jordet ned! 
Tak fordi du læste hertil, det var lidt brok fra mig, kommenter hvis du har lyst & undskyld hvis det blev for rodet. der er bare så meget jeg vil sige, for at give et bedre indtryk af hvordan hun er, men syntes jeg har skrevet rigeligt her....