7-årig med til Robbie i Parken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du tage en 7-årig med til Robbie koncert i Parken (barnet er vant til koncerter, og hvad det indebærer)?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.038 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. november 2012

Ina33

Jeg overvejer at tage til koncert med Robbie i Parken. Min søn er fuldstændig vild med Robbie, og han og jeg har efterhånden været til en del koncerter, og han elsker det....

Men en 7-årig til koncert i parken, går det an?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

tarkoflen

Jeg har stemt blank, fordi det for mig kommer an på, om det er siddepladser eller ståpladser og hvornår på ugen det er...

Jeg tror hvis det var fredag eller lørdag og det var siddepladser, ville jeg godt kunne finde på det

Anmeld

28. november 2012

Muffin_girl

tarkoflen skriver:

Jeg har stemt blank, fordi det for mig kommer an på, om det er siddepladser eller ståpladser og hvornår på ugen det er...

Jeg tror hvis det var fredag eller lørdag og det var siddepladser, ville jeg godt kunne finde på det

Anmeld

29. november 2012

Ina33

tarkoflen skriver:

Det er mandag i sommerferien og siddepladser, og jeg har bestemt mig for at tage ham med.... Hvis vi får billetter vel og mærket...

Anmeld

29. november 2012

MorDk

tarkoflen skriver:

Enig

Anmeld

29. november 2012

Dinna88

Ina33 skriver:

Det er mandag i sommerferien og siddepladser, og jeg har bestemt mig for at tage ham med.... Hvis vi får billetter vel og mærket...

det kan du også sagtens.

De koncerter, hvor folk er IDIOTER, er rockkoncerter. Og det er dér man ikk etager sit barn med

Anmeld

29. november 2012

tarkoflen

Ina33 skriver:

Jamen så er der jo perfekt!

Jeg for at du får billetter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.