Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg overvejer at tage til koncert med Robbie i Parken. Min søn er fuldstændig vild med Robbie, og han og jeg har efterhånden været til en del koncerter, og han elsker det....
Men en 7-årig til koncert i parken, går det an?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Jeg har stemt blank, fordi det for mig kommer an på, om det er siddepladser eller ståpladser og hvornår på ugen det er...Jeg tror hvis det var fredag eller lørdag og det var siddepladser, ville jeg godt kunne finde på det
Jeg har stemt blank, fordi det for mig kommer an på, om det er siddepladser eller ståpladser og hvornår på ugen det er...Jeg tror hvis det var fredag eller lørdag og det var siddepladser, ville jeg godt kunne finde på det
Det er mandag i sommerferien og siddepladser, og jeg har bestemt mig for at tage ham med.... Hvis vi får billetter vel og mærket...
Enig
Ina33 skriver: Det er mandag i sommerferien og siddepladser, og jeg har bestemt mig for at tage ham med.... Hvis vi får billetter vel og mærket...
det kan du også sagtens.
De koncerter, hvor folk er IDIOTER, er rockkoncerter. Og det er dér man ikk etager sit barn med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128