3. gang er ikke lykkens gang....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. november 2012

Anonym trådstarter

vi prøver at lave nr 3, og hvor er det frusterende når de to andre er lavet i første forsøg, syntes ik vi laver andet end at teste ÆL, GT o.s.v. men intet sker, kryds li fingere på min testdag om 10 dage, som meget gerne må gå hurtige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Guldet

Anonym skriver:

vi prøver at lave nr 3, og hvor er det frusterende når de to andre er lavet i første forsøg, syntes ik vi laver andet end at teste ÆL, GT o.s.v. men intet sker, kryds li fingere på min testdag om 10 dage, som meget gerne må gå hurtige!

Anmeld

28. november 2012

Anonym trådstarter

Mor- til pige skriver:

Anmeld

28. november 2012

tweety2060

for jer men prøv at slappe af og nyd det... Det Er jo ultra heldigt at de 2 første er lykkes promte.... (Nogle kæmper jo i flere år..)

Anmeld

28. november 2012

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

for jer men prøv at slappe af og nyd det... Det Er jo ultra heldigt at de 2 første er lykkes promte.... (Nogle kæmper jo i flere år..)

Anmeld

28. november 2012

ekebiv

vores første to kom også hurtigt (2 mdr efter jeg smed p piller og 1 gang hvor gummi gik i stykker) nr 3 startede også godt og jeg blev gravid efter 3 mdr men den endte i en MA. Herefter har det taget 8 måneder at blive gravid igen og det har været til at blive vanvittig af , man bliver sgu forvænt med at blive hurtig gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.